۴۴ سال افتخار/ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

انقلاب اسلامی ایران را به کشور قدرتمند منطقه‌ای در دنیا تبدیل کرده است

رضاخواه گفت: انقلاب اسلامی ایران را به کشور قدرتمند منطقه‌ای در دنیا تبدیل کرده است و ملت ما توانستند علیرغم تحریم‌های دشمنان به دستاورد‌های مثبتی در حوزه انرژی صلح آمیز هسته‌ای، هوا و فضا، ساخت پهپاد، نانو و پزشکی موفقیت‌های حائز اهمیت داشته باشند.
کد خبر: ۵۷۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ - 11February 2023

انقلاب اسلامی ایران را به کشور قدرتمند منطقه‌ای در دنیا تبدیل کرده استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مجتبی رضاه‌خواه» عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگویی در مورد دستاورد‌های ۴۴ساله انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران را به کشور قدرتمند منطقه‌ای در دنیا تبدیل کرده است و ملت ما توانستند علیرغم تحریم‌های دشمنان به دستاورد‌های مثبتی در حوزه انرژی صلح آمیز هسته‌ای، هوا و فضا، ساخت پهپاد، نانو و پزشکی موفقیت‌های حائز اهمیت داشته باشند.

رضاخواه افزود: بعد از چهل و چهار سال حضور عظیم مردم در این مراسم نشان می‌دهد که آن‌ها پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند و پاسدار خون شهدا هستند.

نماینده مردم تهران ادامه داد: در طول این سال‌ها دشمنان نظام به دنبال فشار بر مردم ایران هستند تا آن‌ها دست از حمایت این انقلاب بکشند، اما در اهداف خود ناکام ماندند و ملت ایران با همدلی و انسجام بیشتری در راهپیمایی امسال شرکت کردند و جمعیت امسال قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور خاطرنشان کرد: سرویس‌های اطلاعاتی چندین کشور قدرتمند در تلاش هستند تا نظام اسلامی را دچار مشکل کنند، اما نظام با قدرت بیشتر مسیر خود را ادامه می‌دهد و با پشتوانه مردم هر روز قدرتمند‌تر خواهد شد این جای خوشحالی دارد که مردم پشت این نظام و انقلاب هستند و دشمنان باید از این حضور درس بگیرند و بدانند ملت ایران گوش به فرمان ولایت هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودحه مجلس در پایان تصریح کرد: دشمنان ملت ایران در حوادث اخیر نتوانستد به اهداف خود برسند و از پیشرفت ایران هم نگران هستند و این حضور میلیونی امروز مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امید آنان را به یاس مبدل کرد و نشان داد آن‌ها در اهداف خود برای ایجاد قطب سازی، در بین ملت ایران ناکام شده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار