۴۴ سال افتخار/ فرمانده و رزمنده هشت سال دفاع مقدس:

مردم در خط اول صیانت از انقلاب هستند

سردار آذربایجانی گفت: صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند که در خط مقدم حرکت میکنند و همواره مواظب انقلاب هستند تا آسببی به آن نرسد.
کد خبر: ۵۷۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰ - 11February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، مراسم بزرگداشت ۲۲بهمن در شهرستان تاکستان باحضورگسترده  مردم و مسئولان برگزار شد.

سردار «هاشم آذربایجانی» از فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: دشمنان درصدد بودند کشور را به هشت قسمت تجزیه کنند و قرار بود اولین برف را در این کشور نبینیم.

فرمانده سابق تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) بیان کرد: خطرنفوذی ها  همواره کشور را تهدید می کند که بدتراز کارزار منافقان هستند که باید با هوشیاری و بصیرت خودمان این توطئه‌ها را خنثی کنیم.

سردار آذربایجانی با اشاره به اینکه دشمن خواب و برنامه های خطرناک مختلفی در حوادث اخیر برای کشور دیده بود، گفت: صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند که در خط مقدم حرکت می‌کنند و همواره مواظب انقلاب هستند تا آسببی به آن نرسد.

وی اضافه کرد: تا زمانی که ولی فقیهی با بصیرت و هوشیار و آگاه به زمان و به مسائل جهان داریم هیچ کس نمی تواند این کشور داشته باشد.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس واز فرماندهان مدافع حرم تصریح کرد: ما امروز به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای عزیز به مرز بازدارندگی رسیدیم و هیچ کدام از قدرت های جهانی جرأت تهدید این نظام و انقلاب را ندارند.

سردار آذربایجانی با بیان اینکه ۴۴ سال دشمن با تهدید و تحریم در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است افزود: ما به برکت خون شهدا مرزهای علوم و فنون را درنوردیده و به قدرتهای بزرگی دست یافته ایم موشک های نقطه زن سپاه تا مرز ۱۰ هزار کیلومتر یعنی هدف قرار دادن قلب آمریکا که باید این فداکاری‌ها و این جان فشانی ها را قدر بدانیم.

این مسئول ادامه داد :همواره و در همه جا باید قدردان این مردم همیشه در صحنه باشیم چرا که انقلاب اسلامی ایران را حضرت امام خمینی رحمة الله علیه با پشتوانه این ملت تاسیس کرد و نهضت را ادامه داد و الان هم به وسیله این مردم اداره می شود.

در این مراسم برنامه های متنوع و دلنشینی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان از قبیل اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور واجرای سرود دانش آموزی و قرائت قطعنامه در پایان مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار