در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر؛

رتبه نخست بخش یادداشت جشنواره رسانه ای ابوذر به خبرنگار دفاع مقدس در خوزستان رسید

آئین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در خوزستان برگزار و در نهایت از برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره تجلیل شد که «هوشنگ نوبخت» از خبرگزاری دفاع مقدس توانست رتبه اول بخش یادداشت این جشنواره را از آن خود کند.
کد خبر: ۵۷۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ - 12February 2023

رتبه نخست بخش یادداشت جشنواره رسانه ای ابوذر به خبرنگار دفاع مقدس در خوزستان رسیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، آئین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در خوزستان امروز با حضور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان، مسئول بسیج رسانه خوزستان و جمعی از پیشکسوتان رسانه استان در اهواز برگزار و در نهایت از برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره به شرح ذیل تجلیل شد.

برگزیدگان بخش عکس:

مقام اول «محمدآهنگر» درمحور مکتب شهید سلیمانی، مقاوم دوم «میثم خالدی» در محور شعارسال و اشتغال آفرینی، مقام سوم «بهمن کلبانکی» در محور بسیج و حوزه های اقدام.

 برگزیدگان بخش مستند:

کسب مقام اول «مصطفی صالحی نژاد» در محور بسیج و حوزه‌های اقدام، مقام دوم «مدینه مقدم خواه» در محورخانواده و فرزندآوری، کسب مقام سوم «امیرحسین شهابی نژاد» در محور مکتب شهید سلیمانی.

بخش موشن گرافی:

کسب مقاوم اول «میلاد امین موحد» در محور جهادتبیین، کسب مقام سوم «محمدرضاشادکام» در محور دفاع مقدس، بسیج و حوزه های اقدام.
 
 بخش گزارش خبری (فیلم):

کسب مقام اول «مصطفی صالح نژاد» درمحور شعارسال 1401، کسب مقام دوم «فاضل موزانی» در محور شعارسال 1401 و کسب مقام سوم «محمدرضاخبازان» در محور دفاع مقدس و کنگره شهدای خوزستان از جمله برترین‌های این جشنواره بودند‌.

بخش اینفوگرافی:

کسب مقام اول «آذین بهرامی» در محور اشتغال آفرینی، کسب مقام دوم «عادل مسلمانی» در محور دفاع مقدس و شهدای خوزستان.

بخش تیتر:

در بخش تیتر، اثری حائز رتبه اول و دوم نشد. کسب مقام سوم مشترک «ثریا زندیار» و «مهدی ربیع» در حوزه مسوولیت اجتماعی.

بخش یادداشت:

کسب مقام اول بخش یادداشت توسط «هوشنگ نوبخت» نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان در محور دفاع مقدس و تحقق شعارسال، کسب مقام دوم مشترک «محسن حیدری» و «فرشاد بهمن» در محور جهادتبیین و روشنگری، کسب مقام سوم مشترک «فاطمه کاظمی» و «سیمین غافلی» در محور مطالبه گری، امیدآفرینی و مسوولیت های اجتماعی.

بخش مصاحبه:

کسب مقام دوم «حنان سالمی» در محور دفاع مقدس و مکتب حاج قاسم، کسب مقام سوم «مهدی ربیع» در محور دستاوردهای انقلاب، شایسته تقدیر «مینو چراغی» در محور سواد رسانه و جنگ نرم دیگر برترین های جشنواره ابوذر بودند.

 بخش گزارش:

کسب مقام دوم «حنان سالمی» در محور دستاوردهای انقلاب اسلامی، کسب مقام سوم «شهرزاد امیری» و شایسته تقدیر «حدیث کریمی» در محور بسیج.

 بخش ویژه:

تقدیر از «محمدرضا نعمتی» در محور دفاع مقدس و کنگره شهدای خوزستان، «یونس سلیمانی» در محور سواد رسانه ای و جنگ نرم، «محسن حویزه» در محور امربه‌معروف و نهی از منکر و «مهدی شیخ مهدی» در محور قهرمان. در پایان این مراسم از چند خانواده شهید و پیشکسوت رسانه ای خوزستان نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار