تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی شامگاه شنبه از تظاهرات گسترده در سرزمین‌های اشغالی علیه کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای ششمین هفته متوالی خبر دادند.
کد خبر: ۵۷۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ - 12February 2023

تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، رسانه‌های صهیونیستی شامگاه شنبه از تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی علیه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای چندمین هفته متوالی خبر دادند.

ده‌ها هزار صهیونیست شامگاه شنبه برای ششمین هفته متوالی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی علیه کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند.

در همین راستا، پلیس رژیم صهیونیستی همزمان با این تظاهرات گسترده بسیاری از خیابان‌ها را بست.

تظاهرکنندگان همچنین استعفای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل پرونده‌های فساد علیه وی خواستار شدند.

اعتراضات علیه کابینه رژیم صهیونیستی و طرح یاریف لیوین وزیر دادگستری این رژیم پیرامون اصلاحات قضائی ادامه دارد.

اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی، به تازگی در سخنانی به ناتوانی خودش در آرام سازی شرایط در اراضی اشغالی اذعان کرده و گفته است: شکاف‌هایی که در اسرائیل وجود دارد عمیق است و ما مسیری طولانی برای حل بحران پیش رو داریم.

عادل یاسین کارشناس امور سیاسی و دارای تخصص در امور رژیم صهیونیستی در این باره می‌گوید: آنچه در روز‌های اخیر رخ داده و شاهد اعتراضات گسترده علیه بنیامین نتانیاهو و خشم بخش بزرگ جامعه صهیونیستی از تصمیمات کابینه وی بوده‌ایم.

میخائیل بریزون نویسنده و تحلیلگر صهیونیست در مقاله‌ای که در روزنامه هاآرتص منتشر شده، به بررسی سناریو‌های زوال و نابودی رژیم صهیونیستی پرداخته است.

وی در این مقاله بیان می‌کند که رژیم صهیونیستی در مسیر نابودی و فروپاشی داخلی پیش می‌رود و در آینده نزدیک هیچ فرد متمدن اسرائیلی در آن باقی نمی‌ماند و همه آن را ترک می‌کنند و تنها تندرو‌ها در اینجا باقی می‌مانند و قدرت را تا زوال و نابودی این رژیم بدست می‌گیرند.

بریزون اظهار داشت که در سال ۱۹۴۸ مرحله امید آغاز شد و در سال ۱۹۶۷ دومین مرحله که مرحله فساد و نابودی بود آغاز شد.

در ادامه این مقاله آمده است که در تاریخ ۲۹ دسامبر ۲۰۲۲ یعنی از وقتی که بنیامین نتانیاهو مجدداً قدرت را بدست گرفت، مرحله سوم که همان مرحله نابودی است، آغاز شد.

نویسنده بیان کرد که این امر کاملاً قابل پیش بینی و محتوم بود، زیرا پس از ۵۵ سال فساد، خرابکاری، اشغال و خشونت، هیچ راهی برای بهبود اوضاع باقی نمانده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها