تظاهرات دوباره علیه نتانیاهو در تل‌آویو

منابع رسانه‌ای از برگزاری تظاهرات علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تل‌آویو و درخواست برای آزادی اسرای این رژیم در غزه خبر دادند.
کد خبر: ۶۲۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ - 22October 2023

تظاهرات دوباره علیه نتانیاهو در تل‌آویوبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های صهیونیستی در این باره اعلام کردند که صد‌ها نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی عصر امروز با برپایی تظاهراتی در تل‌آویو علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر شعار سر دادند.

معترضان همچنین خواستار تلاش کابینه نتانیاهو برای آزادی فوری اسرای رژیم صهیونیستی در غزه شدند.

صد‌ها شهرک‌نشین نیز شنبه‌شب در تل‌آویو تظاهرات کرده و خواستار آزادی فوری اسرا در غزه شدند.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» روز جمعه با انتشار آخرین نظرسنجی در سرزمین‌های اشغالی نوشت: ۸۰ درصد «اسرائیلی‌ها» نتانیاهو را مسوول شکست و کشته‌های حمله از نوار غزه می‌دانند.

درپی شکست رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین، تنفر ساکنان سرزمین‌های اشغالی نسبت به نتانیاهو و کابینه او بیشتر شده است.

پیشتر رویترز اعلام کرده بود: اسرائیلی‌ها کابینه نتانیاهو را مقصر حمله حماس و شروع جنگ غزه می‌دانند.

این رسانه غربی نوشت: نتانیاهو اکنون مقصر دوقطبی سازی «اسرائیل» با مطرح کردن لایحه تغییرات قضائی و در نتیجه تضعیف توان رزمی ارتش این رژیم است.

درپی اقدامات جنجالی کابینه نتانیاهو، گسست سیاسی در رژیم صهیونیستی تا حدی شدید شده که جنگ غزه نیز نتوانسته سران این رژیم را متحد کند.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به پانزدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده در اقدامی جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه را بمباران می‌کند.

وزارت بهداشت فلسطین در تازه‌ترین آمار، شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را تاکنون چهار هزار و ۳۸۵ نفر اعلام کرد که یک هزار و ۷۵۶ نفر از آن‌ها کودک و ۹۷۶ نفر زن هستند.

براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار زخمی‌ها هم به ۱۳ هزار و ۵۶۱ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار