شهادت جوان فلسطینی درکرانه باختری/ تشدید عملیات‎های مقاومتی در قدس

یک جوان ۲۷ ساله فلسطینی که شامگاه گذشته در روستای قراوه بنی حسان در مجاورت سلفیت به ضرب گلوله شهرک‌نشینان صهیونیست به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۷۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ - 12February 2023

شهادت جوان فلسطینی درکرانه باختری/تشدید عملیات‎های مقاومتی در قدسبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، منابع محلی در کرانه باختری شامگاه گذشته از شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله شهرک‌نشینان صهیونیست در سلفیت خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین شامگاه گذشته از شهادت جوانی فلسطین به ضرب گلوله شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست در روستای قراوه بنی حسان در مجاورت سلفیت خبر داد.

این وزارتخانه تاکید کرد که در پی یورش شهرک‌نشینان اشغالگر به این منطقه و حمله وحشیانه به کشاورزان فلسطینی، ساکنان روستا با آن‌ها درگیر شدند که در جریان این درگیری «مثقال سلیمان عبدالحلیم ریان» جوان ۲۷ ساله فلسطینی به ضرب گلوله شهرک‌نشینان به شهادت رسید.

شلیک یک راکت از غزه به سمت اراضی اشغالی

منابع عبری شامگاه گذشته از شلیک یک راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که در پی شلیک این راکت، آژیر خطر در شهرک صهیونیست‌نشین ناحل عوز در مجاورت باریکه غزه به صدا درآمده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سامانه گنبد آهنین این راکت را رهگیری و منهدم کرده است.

هلاکت یکی دیگر از مجروحان عملیات شهادت طلبانه قدس

منابع عبری از هلاکت سومین صهیونیست مجروح در عملیات شهادت طلبانه روز گذشته در محله راموت در قدس اشغالی خبر دادند.

در این عملیات که توسط شهید حسین قراقع جوان ۳۱ ساله فلسطینی ساکن شهرک عیساویه انجام شد، دو صهیونیست به هلاکت رسیده و ۷ نفر دیگر زخمی شده بودند که با هلاکت یک صهیونیست دیگر، شمار کشته‌های این عملیات به ۳ نفر افزایش یافت.

از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی به خانواده شهید حسین قراقع مجری عملیات شهادت طلبانه اخیر در قدس مهلت داده تا خانه خود را در شهرک طور تخلیه کنند تا آنرا تخریب کنند.

۲۷۵ عملیات مقاومتی در قدس اشغالی

مرکز آماری معطی در گزارشی از افزایش عملیات‌های مقاومتی در قدس اشغالی در ابتدای سال جاری میلادی (۲۰۲۳) خبر داد.

از ابتدای سال جاری میلادی ۲۷۵ عملیات مقاومتی در قدس اشغالی رخ داده که در نتیجه آن ۹ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۳۵ نفر دیگر زخمی شده اند.

از بین این عملیات‌ها ۱۲ مورد عملیات تیراندازی از سوی جوانان فلسطینی بوده که در قدس اشغالی رخ داده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار