شهادت جوان فلسطینی در جنین/ مقاومت مسلحانه علیه صهیونیست‌ها

منابع فلسطینی از درگیری شدید رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی در این درگیری‌ها خبر دادند.
کد خبر: ۵۶۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴ - 26January 2023

شهادت یک جوان فلسطینی در جنین/ مقاومت مسلحانه علیه صهیونیست‌ها

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، منابع فلسطینی صبح امروز پنجشنبه از وقوع درگیری‌های مسلحانه شدید بین رزمندگان مقاومت و نظامیان اشغالگر در اردوگاه جنین در کرانه باختری و شهادت یک جوان فلسطینی به اسم «صائب عصام محمود ازریقی» ۲۴ ساله به ضرب گلوله صهیونیست‌ها خبر دادند. با شهادت این جوان فلسطینی، شمار شهدای اردوگاه جنین از ابتدای سال میلادی تا کنون به ۱۰ نفر رسید.

بر اساس گزارش منابع امنیتی، درگیری‌های شدید در اردوگاه جنین پس از آن اتفاق افتاد که رزمندگان مقاومت اطلاع یافتند که شماری از نظامیان یگان ویژه رژیم اشغالگر به این اردوگاه نفوذ کرده‌اند.

این منابع افزودند که در پی شناسایی نظامیان یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی، رزمندگان مقاومت آن‌ها را آماج حملات خود با گلوله و مواد انفجاری قرار دادند. اشغالگران نیز در حال اعزام شمار بیشتری از نظامیان خود به اردوگاه جنین هستند.

به گفته منابع فلسطینی تا کنون شش جوان فلسطینی به شدت در این درگیری‌ها زخمی شده‌اند. این در حالی است که نظامیان اشغالگر از ورود خدمه هلال احمر برای مداوای مجروحان به اردوگاه جنین جلوگیری و برق این اردوگاه را نیز قطع کردند.

اداره آموزش و پرورش جنین هم اعلام کرد که به دلیل هجوم نظامیان اشغالگر به این شهر، ساعات آغاز فعالیت مدارس را تا ساعت ۹ صبح به تأخیر انداخته است.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها