شهادت کودک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به جنین

کودک فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست در جریان حمله و یورش آن‌ها به جنین به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۷۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲ - 13February 2023

شهادت کودک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به جنینبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که «قصی رضوان واکد»، کودک ۱۴ ساله فلسطینی که در حمله ظهر یکشنبه اشغالگران اسرائیلی به اردوگاه جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

در حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین ۳ فلسطینی زخمی شده بودند که حال هر ۳ نفر وخیم بود.

این در حالی است که منابع محلی در کرانه باختری شامگاه گذشته از شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله شهرک نشینان صهیونیست در سلفیت خبر داده بودند.

در پی حمله صهیونیست‌ها به جنین، درگیری مسلحانه شدیدی بین آن‌ها و مبارزان مقاومت رخ داده است. منابع فلسطینی گزارش دادند، صهیونیست‌ها خانه اسیر زکریا الزبیدی را محاصره کردند و در نهایت جبرئیل الزبیدی برادر وی را به اسارت گرفتند. گفته شده که یکی از فرزندان اسیر زکریا الزبیدی هم در این حمله هدف گلوله قرار گرفته و زخمی شده است.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین پس از حمله به جنین اعلام کرده بود که در حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین ۳ فلسطینی زخمی شدند و مجروحان به بیمارستان ابن سینا در شهر جنین (شمال کرانه باختری) منتقل شدند.

به نوشته رسانه‌های فلسطین، نیرو‌های مقاومت در این اردوگاه، با شلیک گلوله و با استفاده از بسته‌های انفجاری، نظامیان صهیونیست را هدف قرار داده‌اند که در پی آن، چند نفر از صهیونیست‌ها زخمی شده‌اند.

همچنین مبارزان مقاومت در جریان درگیری‌های روز گذشته در اردوگاه جنین موفق به سرنگونی یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی شدند و این مسئله باعث فرو ریختن هیمنه نظامیان صهیونستی شد. ساعاتی پس از این حمله نیز، منابع محلی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی به طور کامل از منطقه جابریات در اردوگاه جنین عقب‌نشینی کرده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها