رئیس سازمان بسیج ورزشکاران:

مادران ۲۶۵ قهرمان در دهه فجر تجلیل شدند

میرجلیلی گفت: ۲۶۵ مادر پهلوان و قهرمان‌پرور در دهه فجر انقلاب اسلامی تجلیل شده‌اند و امروز پهلوانان شرکت‌کننده در مراسم «تجلیل از مادران پهلوان و قهرمان‌پرور»، مدال پهلوانی خود را به مادرانشان اهدا می‌کنند.
کد خبر: ۵۷۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ - 13February 2023

مادران ۲۶۵ قهرمان در دهه فجر تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «مهدی میرجلیلی» رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در مراسم تجلیل از مادران پهلوان و قهرمان‌پرور پیش از ظهر امروز (دوشنبه) با حضور جمعی از قهرمانان ورزشی و خانواده شهدای ورزشکار در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به مقام والای مادران اظهار داشت: اگر دعای خیر، تربیت و حمایت مادران نبود شاید هیچ ورزشکاری روی سکو قرار نمی‌گرفت. مقام مادر آنقدر بالاست که قرآن بار‌ها اشاره کرده به او خدمت کنیم و در روایات گفته شده بهشت زیر پای مادران است.

میرجلیلی افزود: پهلوانان و ورزشکارانی که حاضر نیستند با رژیم صهیونیستی مبارزه کنند و یا ورزشکارانی که پس از پیروزی، مدال خود را به شهدا تقدیم کردند، نتیجه تربیت مادرانی است که قهرمانان را پرورش دادند و فرزندشان را به مقام قهرمانی رساندند. مادر، مربی و پرورش‌دهنده جامعه است. زمانی منزل مادر شهید اجاقی رفتم ایشان گفت زیر قبه امام حسین (ع) برای حسینم دعا کردم و همین باعث شد فرزندم به امام حسین (ع) برود. دعای مادر است که ما را به قرب الی الله می‌رساند. اگر ورزشکاری می‌خواهد به سعادت برسد باید رضایت مادر را بگیرد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران بیان کرد: ۲۶۵ مادر پهلوان و قهرمان‌پرور در دهه فجر انقلاب اسلامی تجلیل شدند و امروز پهلوانان شرکت کننده در این مراسم مدال پهلوانی خود را به مادرانشان اهدا می‌کنند.

وی گفت: شما قهرمان‌ها برای همه ملت هستید و وقتی الگو شدید اخلاق و رفتارتان زیر ذره‌بین و دید مردم قرار گرفته است. وقتی به امیرالمومنین (ع) اقتدا می‌کنید قدرت را به ایشان پیوند می‌زنید. شما بازوی این مملکت هستید و روی سکوی افتخار که قرار می‌گیرید ۸۵ میلیون ایرانی شاد می‌شوند.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار