خواهر شهید «ابراهیم هادی»:

شهید هادی سعی می‌کرد همه را در امر ورزش سهیم کند

خواهر شهید هادی گفت: هنگامی که برادرم از ورزش می‌آمد، سعی می‌کرد تا همه را در امر ورزش سهیم کند. روز‌های تعطیل اهالی محل را برای ورزش آماده می‌کرد.
کد خبر: ۴۹۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ - 02January 2022

برادرم سعی می‌کرد تا همه را در امر ورزش سهیم کندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نخستین یادواره شهدای معلم ورزش صبح امروز (یکشنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. در این مراسم، «زهره هادی» خواهر شهید «ابراهیم هادی» به بیان خاطراتی از برادر شهید خود پرداخت.

هادی در این برنامه اظهار داشت: مدت کوتاهی را با برادرم زندگی کردم، اما درس‌های زیادی از او گرفتم. برادرم معلم اخلاق و ورزشکار خوبی بود و کسی بود که ایستادگی خود را نشان داد و گفت «ما تا آخر پای انقلاب مقاومت می‌کنیم و از پای نمی‌نشینم.»

وی افزود: وقتی برادرم از جبهه به منزل می‌آمد، جبهه‌وار در منزل حضور داشت و می‌گفت که اگر روزی برنگشتیم، خانواده‌مان از ما گله نداشته باشند.

خواهر شهید هادی در مورد تشویقی که برادرش برای امر ورزش انجام می‌داد، گفت: هنگامی که برادرم از ورزش می‌آمد، سعی می‌کرد تا همه را در امر ورزش سهیم کند. روز‌های تعطیل اهالی محل را برای ورزش آماده می‌کرد.

وی در پایان اظهار داشت: افتخارمان این است که برادرم بازنگشته است، اما به خواست خود رسید و در جوار مادر خود حضرت زهرا (س) قرار دارد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها