رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:

همه دستگاه‌های اجرایی باید در تبلیغ فرهنگ دینی مشارکت کنند

«آرامی» گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید در تبلیغ فرهنگ دینی مشارکت داشته باشند چرا که تبلیغات اسلامی وظیفه یک سازمان نیست.
کد خبر: ۵۷۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ - 13February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «منصور آرامی» رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، ضمن گرامیداشت ایام، اظهار داشت: در حوزه تبلیغات دینی همه‌ آن‌ها که دلسوز نظام و انقلاب هستند از وضعیت فرهنگی جامعه می‌نالند و شاید کسی نباشد که از این حوزه راضی باشد اما با این وجود امروز حضور پرشور مردم را در راهپیمایی‌ ها و برنامه‌ های مذهبی می‌بینیم که جزو دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران است و نظام با تمام محدویت‌‌ها تمام تلاش خود را کرده است تا زبان دین اسلام در دنیا باشد.

وی افزود: امروز اثرات تلاش‌ های دینی نظام با استفاده از نهاد روحانیت در دنیا قابل مشاهده است اما باید با توجه به تاکیدات رهبری باید جهاد تبیین سرعت بگیرد و با جدیت بیشتری دنبال شود.

آرامی اضافه کرد: موضوع جهاد تبیین و تبلیغات اسلامی از دایره‌ عملکردی یک سازمان خارج است و یک وظیفه‌ ای همگانی است اما متأسفانه بسیاری از نهاد هایی که باید در این حوزه کار کنند، کار خود را رها کرده‌ اند در حالی که تاکید کرده‌ ایم که در همه حوزه‌ ها باید کار تبلیغ دینی انجام شود و حتی به وزیر ورزش هم گفته‌ ام که باید در حوزه ورزش نیز تبلیغ دینی انجام شود.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی‌ تصریح‌ کرد: ما در مجلس باید برای اختصاص بودجه‌ ها به کمک حوزه تبلیغات دینی بیاییم و می‌ خواهیم به کمک این حوزه بیاییم و دستگاه‌ های اجرایی کشور را موظف کنیم که در تبلیغ فرهنگ دینی مشارکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها