مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

مازندران پر از ظرفیت‌های ناب فرهنگی و هنری است

«جوادی» گفت: مازندران پر از ظرفیت‌های ناب فرهنگی و هنری است و باید قدردان تلاش‌های اهالی فرهنگ و هنر بود.
کد خبر: ۵۷۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸ - 13February 2023

مازندران پر از ظرفیت‌های ناب فرهنگی و هنری استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسین جوادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران شامگاه دوشنبه در بازدید از نمایشگاه آثار هنری در نوشهر، رویداد‌های هنری را فرصت مناسبی برای پویایی فرهنگی دانست و اظهارداشت: برگزاری نمایشگاه‌های هنری در نوشهر، پر رونق و تداوم این روند حاصل همدلی و همیاری هنرمندان است.

وی عنوان کرد: باید قدردان تلاش‌های اهالی فرهنگ و هنر بود، اغلب خالص و بی‌ادعا تولید می‌کنند و با عشق چنین رویداد‌هایی را رقم می‌زنند.

جوادی خاطرنشان ساخت: نوشهر، یکی از شهرستان‌های شاخص فعالیت‌های هنری است و در بازدید‌ها و حضور چندین باره در شهرستان، شاهد تلاش‌های کم نظیری از هنرمندان بودیم.

وی در پایان بیان کرد: مازندران پر از ظرفیت‌های ناب فرهنگی و هنری است و شهرستان نوشهر پتانسیل برگزاری رویداد‌های ملی را نیز دارد.

«شمس ناتری» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر نیز با اشاره به این مطلب که، حرکت به سوی توسعه فرهنگی و هنری توقف ناپذیر است، گفت: اهالی فرهنگ و هنر، با قلم متعهدانه و قدم مقتدرانه در این حوزه، نقش غیرقابل انکاری دارند.

وی افزود: تولید اثر هنری بدون اعتقاد به زیبایی شناسی و عاشقانگی، میسور نیست، تمرین، ممارست، تعقل، تفکر، تعمق و …ضرورتی غیرقابل انکار است.

شمس ناتری اظهار داشت: دنیا تغییر کرد و به تبع آن سبک زندگی نیز دچار تغییر شد، رسالت هنرمندان در جامعه، کمک به فرهنگ سازی یاریگر برای زیست انسان‌ها است.

در این نمایشگاه، آثاری از«سمانه میرزایی»، «معصومه اسحاقی»، «محمد علیزاده»، «آویشن مظلومی»، «کوثر جعفری»، «مریم سینکایی»، «فاطمه حیدری» و «کوثر سام دلیری» به نمایش در آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار