دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی خبر داد؛

برگزاری دومین اجلاس بین‌المللی وحدت اسلامی شمال کشور

«شهریاری» گفت: دومین اجلاس بین‌المللی وحدت اسلامی شمال کشور و برگزاری همایش سراسری تقریب مذاهب اسلامی و تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب در گرگان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲ - 14February 2023

برگزاری دومین اجلاس بین‌المللی وحدت اسلامی شمال کشور

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، حجت‌الاسلام «حمید شهریاری» دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی از برگزاری همایش سراسری تقریب مذاهب اسلامی امروز در گرگان خبر داد و اظهار داشت: دومین اجلاس بین‌المللی وحدت اسلامی شمال کشور و برگزاری همایش سراسری تقریب مذاهب اسلامی و تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب امروز (سه‌شنبه) به مدت 2 روز در گرگان برگزار خواهد شد.

شهریاری گفت: دیدار با علما و بزرگان تشییع و تسنن که همواره مبلغ و موثر در عرصه وحدت اسلامی بوده‌اند از دیگر برنامه‌های این همایش است.

وی اضافه کرد: در این کنگره و اجلاسیه مهمانانی از سراسر کشور بخصوص علما و روحانیون اهل تشییع و تسنن و بخصوص مفتیان و بزرگانی از کشورهای همجوار از جمله کشورهای ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه و ... حضور خواهند داشت.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: ما آمده‌ایم تا همبستگی خود را با همه علمای اسلامی شیعه و سنی اعلام کنیم و بگوییم که برای اجرای آرمان‌های بزرگ انقلاب در گام دوم انقلاب آماده هستیم.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد: علاوه بر این باید بر چله دوم انقلاب تاکید شود چون با وجود آنکه در کشور دارای اقوام و مذاهب مختلف هستیم اما همواره در ایران وحدت خودمان را به رخ دشمنان کشیده‌ایم و با وجود دسیسه‌های مختلف دشمنان موفق شدیم که تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

این اجلاس ۲۵ و ۲۶ بهمن در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار می‌شود.

همایش علمی این کنفرانس ساعت ۱۴ سه‌شنبه ۲۵ بهمن و آئین افتتاحیه رسمی کنفرانس ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۶ بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها