مرکز تدوام تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی شهدای هرمزگان افتتاح شد

مرکز تدوام تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی شهدای هرمزگان با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۷۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷ - 14February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، مرکز تدوام تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی شهدای هرمزگان با حضور حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در آیین افتتاح این مرکز در سخنان کوتاهی با اشاره به ظرفیت مناسبی که با ساخت مرکز یادشده در استان هرمزگان به وجود آمده است، گفت: امیدواریم که این مرکز بتواند در زمینه محتوایی نیز با موفقیت عمل کند و منشأ خیر در زمینه آموزش‌های عقیدتی و سیاسی در سپاه باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: نیروهای سپاهی و بسیجی هرمزگان می‌توانند آموزش‌های لازم در موضوعات مختلف را در این مرکز فرابگیرند.

حجت‌الاسلام «موسی پولادی» مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از این مرکز ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مرکز تداوم و تربیت آموزش عقیدتی سیاسی شهدای هرمزگان در چهار طبقه با ظرفیت ۱۵۰ نفر آموزش شبانه روزی در راستای معنویت‌افزایی در مجموعه سپاه و بسیج استان احداث شده است.

وی افزود: این مجموعه بسیار خوب و با تمام تجهیزات، امکانات و رفاهیات احداث شده و در اختیار سپاهیان و بسیجیان قرار گرفته است.

پولادی تصریح کرد: بسیجیان دلیر و ولایتمدار هرمزگان و یگان های مختلف سپاه در استان و به ویژه سپاه امام سجاد (ع) می توانند از کلاس های آموزش قرآن، عقیدتی سیاسی و بصیرت افزایی در بحث جهاد تبیین از این مرکز استفاده کنند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار داشت: این امکانات و تجهیزات که در این مرکز پیش بینی شده، با افتخار در اختیار و خدمت همه نیروهای مسلح حاضر استان از جمله نیروهای دریایی و پدافند ارتش، نیروهای انتظامی، دریابانی و یگان ویژه قرار می‌گیرد.

وی ابراز کرد: از زمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وجه تمایز ارتش، سپاه و بسیجیان ایران در عرصه‌های مختلف با سایر ارتش های دنیا، در معنویت و ارتباط آن ها با خداوند متعال بوده است.

حجت الاسلام پولادی در پایان ضمن قدردانی از مدیران و مسوولانی که سال های متمادی در ساخت و تجهیز این بنای مکان مقدس به صورت شبانه روزی تلاش کردند و همچنین تشکر از حمایت های سردار «سالاری» فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و معاونت های زیرمجموعه این نهاد، گفت: امیدواریم کلاس های عقیدتی سیاسی و آموزش های قرآنی که در این مرکز برپا می‌شود، منشأ اثر باشد.

مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی متعلق به سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار