نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ایمان مردم مهم‌ترین مؤلفه قدرت انقلاب اسلامی/ هر تهاجمی از سوی دشمن با پاسخ چندبرابری مواجه می‌شود

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: مردم در اوج سختی‌ها، فشار‌ها و گلایه‌ها، اما اصل انقلاب و نظام‌شان را محافظ، پاسدار و نگهبانند و این ادای همان پیمانی است که با امامشان بستند.
کد خبر: ۵۷۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ - 14February 2023

ایمان مردم مهم‌ترین مولفه قدرت انقلاب اسلامی/ مسئولان قدر مردم را بدانندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم افتتاح مرکز تدوام تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی شهدای هرمزگان اظهار داشت: امسال ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، خودش یک انقلاب و یک حرکت جدید بود که باید خدا را به خاطر این امت شکر کرد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: مردم در اوج سختی‌ها، فشار‌ها و گلایه‌ها،اصل انقلاب و نظام‌شان را محافظ، پاسدار و نگهبانند و این ادای همان پیمانی است که با امامشان بستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: ۲۲ بهمن امسال جشن دارد چرا که مانند ۹ دی ۸۸، تیر خلاصی بر یک فتنه طولانی و برنامه ریزی شده دشمنان بود و خدا را به برای دو نعمت بی بدیل ولایت و امت شکرگزاریم چرا که همه عزت ما در پیوند این دو نعمت است.

وی با بیان اینکه اوج اثربخشی ولایت زمانی است که امت، ولایت را محور قرار دهند و آنچه این انقلاب را با این همه دشمنی‌ها، حمله‌ها و آسیب‌ها، زنده و توقف‌ناپذیر ساخته، قراردادن ولایت در جایگاه فرماندهی است، خاطرنشان کرد: به مسؤولان نیز می‌گوییم که قدردان این مردم باشید و بدانید مردم از شما خیلی توقع بالا ندارند، اما می‌خواهند که نسبت به ولایت، سرباز باشید و نسبت به این مردم، خدمتگزاری صادقانه را سرلوحه خویش بدانید.

وی در ادامه عنوان کرد: تردیدی وجود ندارد که دولتی می‌خواهد خدمت کند و با وجود مشکلات و موانع، اما با تمام توان در تلاش است تا باری از دوش مردم بردارد و اقدامات اساسی در کشور شکل بگیرد.

حجت الاسلام حاجی‌صادقی در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان این که برخی در بعضی از جایگاه‌ها، هنوز باور ندارند که صاحب انقلاب، مردم هستند و در عملکردشان کاری می‌کنند که مردم ناراضی شوند، تأکید کرد: هر کس در هر جایگاهی ببیند که رهبری با این مردم چه موضعی دارد؟ این موضع همانا موضع الهی با مردم و مبتنی بر آیات قرآن است و ایجاد رضایتمندی در این مردم غیور، یک واجب بر مسؤولان کشور است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: صهیونیست‌ها نه‌فقط ما، که خودشان نیز برای نابودی‌شان روزشمار قرار داده‌اند و این در سخنان سران آن‌ها نیز وجود دارد که تلاش می‌کنند تا این رژیم را تا مدت زمانی سرپا نگهدارند.

وی با بیان اینکه اگر خطری انقلاب اسلامی را تهدید کند، تمام نیرو‌های حزب‌الله از گوشه و کنار عالم مقابل جبهه استکبار قد علم خواهند کرد، افزود: کم کم انقلاب ملت ایران، خیلی از دولت‌ها را بیدار و متوجه کرده و تاکنون سابقه نداشته که دولت‌ها بفهمند با نوکری آمریکا نمی‌توانند به سعادت برسند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با یادکردن از شهدای مقاومت، گفت: شهید ابومهندی المهندس در پرورش نیرو‌های حشد الشعبی همواره بر ولایت و جهاد به‌عنوان دو شاخصه بسیج مردمی عراق تأکید داشت و این ویژگی کلیدی بسیج برآمده از انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: برای مقابله با استکبار، منطق کفایت نمی‌کند، بلکه باید قوی شد و ما قدرت را در خدمت حق می‌خواهیم و حق اگر قدرتمند نباشد، نمی‌ماند و امنیت پیدا نمی‌کند و قرآن به ما یاد داد که قوی باشید تا امنیت پیدا کنید و دشمنتان مرعوب بشوند.

وی با اشاره به توانمندی کشورمان در حوزه موشکی، ایجاد بازدارندگی غیورانه را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: اگر موشک نداشتیم، موشک می‌خوردیم، اما امروز می‌دانند که اگر بزنند، چندین برابر آن پاسخ می‌گیرند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پایان تاکید کرد: مهم‌ترین مولفه قدرت انقلاب که سبب ماندگاری آن نیز شده، قوت ایمان مردم ایران است که مبتنی بر معرفت و بصیرت قرار گرفته و این انقلاب را به پیش می‌برد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها