توصیه های پلیس به زائران اربعین حسینی

مدارک خود را به افراد ناشناس و غیرمطمئن واگذار نکنند/خروج از مرز فقط با گذرنامه معتبر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: در اربعین امسال، خروج از مرز فقط با گذرنامه معتبر که 6 ماه اعتبار داشته باشد امکان پذیر است و افرادی که گذرنامه ندارند به مرزها مراجعه نکنند.
کد خبر: ۵۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ - 09November 2015

مدارک خود را به افراد ناشناس و غیرمطمئن واگذار نکنند/خروج از مرز فقط با گذرنامه معتبر

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ"سید رحمان موسوی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از هموطنانی که قصد حضور در کنگره عظیم اربعین را در کشور عراق دارند خواست، توصیه ها و هشدار های پلیس را جدی گرفته و از حمل و جابجایی اشیاء قیمتی و باارزش ازجمله طلا بخصوص توسط بانوان در این سفر معنوی خودداری نمایند.

موسوی به زائران اربعین توصیه کرد: به منظور حفاظت از مدارک خود و پیشگیری از مفقود شدن آن ها، از همراه داشتن مدارک غیر ضروری خودداری کنند ضمن اینکه زائران، اسناد و مدارک خود را به افراد ناشناس و غیرمطمئن واگذار نکنند.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در این فصل از سال احتمال بارش باران و سرد شدن هوا متصور است، از زائران اربعین خواست حتما لباس گرم و کافی همراه خود داشته باشند ضمن اینکه از همراه بردن کودکان و افراد سالخورده و ناتوان در مراسم پیاده روی اربعین به جهت ناتوانی این افراد و مشکلات بعدی، خودداری نمایند.
 
موسوی با اشاره به راه اندازی چند پارکینگ بزرگ برای خودروهای زائران گفت: زائران اربعین حسینی می توانند خودروهای شخصی خود را در پارکینگ های تعیین شده، پارک کرده و با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی تا مرزهای "شلمچه" و "چزابه" تردد کنند.
 
وی با اشاره به اینکه زوار، زمان بازگشت خود را به ساعات پایانی اربعین موکول نکنند، گفت: در این صورت انتقال و جابجایی آنان به مقاصد نهایی با مشکل و اختلال و کندی مواجه می شود، ضمن اینکه زوار اربعین در هنگام بازگشت از این سفر معنوی از خودروها و اتوبوس های تعیین شده جهت تردد استفاده کنند.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با تاکید بر اینکه همه زائران باید گذرنامه داشته باشند، گفت: در اربعین امسال، خروج از مرز فقط با گذرنامه معتبر که 6 ماه اعتبار داشته باشد امکان پذیر است و افرادی که گذرنامه ندارند به مرزها مراجعه نکنند.
منبع: پلیس
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار