مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

ملت ایران ۴۴ سال با اقتدار و صلابت پله‌های پیشرفت را طی کرده است

سردار «خوشبخت» گفت: ملت ایران ۴۴ سال با اقتدار و صلابت و با تمام سختی‌های این انقلاب، در گام اول که گام ثبیت انقلاب و ساخت زیرساخت‌های مستحکم این نظام اسلامی بوده است، پله‌های پیشرفت را طی کرده‌اند.
کد خبر: ۵۷۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵ - 15February 2023

ملت ما 44 سال با اقتدار و صلابت پله های پیشرفت را طه کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار«بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های استان کرمانشاه امروز در همایش بین‌المللی جهاد تبیین (چیستی، فرصت‌ها، راهبردها و راهکارها) با حضور شخصیت‌های داخلی و خارجی در سالن اجتماعات فرهنگ و ادب دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: ملت ایران ۴۴ سال با اقتدار و صلابت و با تمام سختی‌های این انقلاب، در گام اول که گام ثبیت انقلاب و ساخت زیرساخت‌های مستحکم این نظام اسلامی بوده است، پله‌های پیشرفت را طی کرده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه با تمجید از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن گفت: مردم با این حضور آگاهانه به دوستان و دشمنان و همه رسانه‌های جهان و منطقه‌ای بار دیگر نشان دادید که پرچم اسلام خواهی، عدالت خواهی، ایران دوستی، همگرایی، انقلابی‌گری و گفتمان ضد ظلم، ضد فساد و تبعیض در دستان قدرتمند شماست و ملت ایران و انقلاب اسلامی یک اسطوره و الگو برای همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.

وی افزود: شما دستاوردهای دفاعی و نظامی کشور را که همه محصول بهره‌گیری از تجربیات دفاع مقدس هستند امروز می‌بینید، ما تا عمق وجود اراده‌ها و فکرها را خوانده‌ایم، داعش را دشمنان درست کرده‌اند که سرزمین‌های کشورهای اسلامی را ناامن، تجزیه کنند و ایران اسلامی را تحت فشار قرار دهند، اما یکی از فرزندان این ملت که درس‌آموز دفاع مقدس بود، طومار داعش را در هم پیچید.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که جهاد تبیین میدانی است که ارزش الهی دارد، افزود: در جهاد تبیین گفتار، نوشتار، بیان، فکر و هر قدمی که برمی‌دارید و هر کاری در این راستا انجام می‌دهید در میدان جهاد است و اجر آن اجر جهاد فی سبیل الله است و اگر کسی در این عرصه کشته شود شهید است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین را در ردیف جهاد واقعی قرار دادند و هر کاری در این زمینه انجام شود دارای ارزش است.

سردار خوشبخت با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در شرایط کنونی جامعه، معرفی دستاورد‌های کشور را یکی از مهم‌ترین ابعاد جهاد تبیین دانست و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف با ارائه مستندات و برای روشنگری افکار عمومی به نسل امروز  و آینده باید معرفی شود.

وی با تاگید بر اینکه جهاد تبیین به معنای تلاش مضاعف و توام با سخت‌کوشی در مقابله با توطئه‌های دشمن و در جهت جلب رضایتمندی خداوند است، گفت: همه ما وظیفه داریم در هر عرصه و حوزه‌ای که فعالیت می‌کنیم به جهاد تبیین بپردازیم و امید دشمنان را که به دنبال القای ناکارآمدی نظام هستند به یاس بدل کنیم.

مدیر کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به ویژگی‌های ممتاز شهید سلیمانی افزود: در زمان ما شهید سلیمانی الگوی زنده، مجسّم، عالی و ملموسی است که در دنیا شناخته شده ‌و اسلام در وجود ایشان تجسم واقعی پیدا کرد. رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی را به عنوان الگو معرفی می‌کنند، شهید سلیمانی از جنبه‌های نظری و عملی الگوی کاملی هستند و اسلام را در سیره عملی خود برای نسل حاضر مجسّم کرد.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی یک اسطوره است اما آنچه مهم است توجه به آموزه‌های مکتب ایشان است، هدف از مکتب سلیمانی، تربیت حاج قاسم سلیمانی‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها