نماینده مجلس شورای اسلامی:

فرمان عفو رهبر انقلاب دشمن را خلع سلاح کرد

نیک‌بین گفت: فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر عفو و بخشش گسترده باعث شد یاوه‌گو‌های سرویس‌های بیگانه همه نقش بر آب شده و خلع سلاح شوند.
کد خبر: ۵۷۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ - 15February 2023

فرمان عفو رهبر انقلاب دشمن را خلع سلاح کردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «جواد نیک‌بین» نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات ده‌ها هزار نفر از متهمان و محکومان اظهار داشت: این عفو گسترده مطابق سیره نبوی است. پیغمبر اکرم صلوات الله علیه نیز بعد از فتح مکه عده زیادی را مورد رأفت قرار دادند که به یوم الرحمه شناخته شده است.

نیک‌بین افزود: فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر عفو و بخشش گسترده باعث شد یاوه‌گو‌های سرویس‌های بیگانه نقش بر آب شده و خلع سلاح شوند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان منتظر بودند نظام و حاکمیت اعدام‌های گسترده و مجازات‌های سنگین برای افرادی که در حوادث اخیر بازداشت شده بودند در نظر بگیرد، اما با دستور بسیار حکیمانه رهبر معظم انقلاب این اتفاق نیفتاد.

وی ابزار امیدواری کرد: ان‌شاءلله کسانی که فریب خوردند زودتر از این مسیر غلط برگردند و در دامن مردم و انقلاب باشند.

همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر رهبر انقلاب در یک تصمیم راهبردی دستور عفو گسترده ده‌ها هزار نفر از متهمان و محکومان از جمله افرادی که در اغتشاشات اخیر دست داشتند را صادر کردند.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار