با صدور پیامی؛

فرمانده سپاه کربلا اهدای درجه سرتیپ دومی را به فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا تبریک گفت

سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا اعطای درجه سرتیپ دومی از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را به «عبدالله صالحی» فرمانده لشگر سرافراز ۲۵ کربلا تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ - 16February 2023

تبریک فرمانده سپاه کربلا در پی اهدای درجه سرتیپ دومی به فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلابه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا» اعطای درجه سرتیپ دومی از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را به «عبدالله صالحی» فرمانده لشگر سرافراز ۲۵ کربلا تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالله صالحی فرمانده محترم لشگر سرافراز ۲۵ کربلا

سلام علیکم

خداوند قادر و متعال را شاکریم که حیات ما را مقارن با حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد و توفیق انجام وظیفه و رسالت پاسداری از دستاوردهای عظیم و ارزشمند آن را تحت رهبری الهی و حکیمانه ولایت مطلقه فقیه به ما ارزانی داشت.

بدون تردید در حال حاضر که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در یک پیچ تاریخی قرار دارد، مسئولیت خطیر پاسداری و صیانت از انقلاب و نظام اسلامی بیش از پیش بر دوش همه ما سنگینی می‌کند.

اینجانب اعطای درجه سرتیپ دومی به جنابعالی از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را به پاس، توانمندی، ایثار،تلاش مخلصانه و تعهد در راه انجام وظایف مقدس پاسداری صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

از درگاه خدای سبحان توفیق روز افزون جنابعالی را در راه انجام وظیفه تحت رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار