فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

انعکاس خدمات پلیس زمینه‌ساز اعتماد و امید است

سردار «تقوی» گفت: اعتماد مردم سرمایه‌ای عظیم و یک پشتوانه قوی برای اقتدار نهادی است که در همه زمان‌ها و عرصه‌های خدمت حضور دارد لذا اطلاع‌رسانی دستاوردها و خدمات پلیس زمینه‌ساز اعتماد و امید است.
کد خبر: ۵۷۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳ - 16February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در حاشیه بازدید از کشفیات و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مبارزه با سرقت فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی کارکنان بیان داشت: امنيت و آرامش نظام از مردمی بودن امنيت كشور حاصل شده است و مشارکت شهروندان در تولید امنیت ناشی از اعتماد مردم به نظام و این نیروی معقتد است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در پاسخگویی به مطالبات و کسب رضایت عمومی شهروندان است و امروزه پليس، تمامی نهادها را بازوی خود می‌داند چراکه با همكاری آن‌ها اجرای این طرح‌ها با موفقیت بیشتری همراه شده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: نظم و امنيت مطلوب و پايدار، بدون مشاركت جدی و مسئوليت‌پذيری آحاد جامعه، محقق نخواهد شد.

سردار تقوی ابراز داشت: ولایتمداری، مردم‌مداری و خدمت بی‌منت، رویکرد پلیس تراز انقلاب اسلامی است ضمن این که اعتماد مردم سرمایه‌ای عظیم و یک پشتوانه قوی برای اقتدار نهادی است که در همه زمان‌ها و عرصه‌های خدمت حضور دارد لذا اطلاع‌رسانی دستاوردها و خدمات پلیس زمینه‌ساز اعتماد و امید است.

فرمانده انتظامی استان خرسان رضوی تأکید کرد: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، همراه با اشراف اطلاعاتی و بسیج کلیه نیروها و امکانات با جدیت پی‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار