امام جمعه خاش:

سیرت پیامبر اکرم (ص) بهترین شیوه زندگی بشری است

حجت الاسلام «دهقان» گفت: سیرت پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله بهترین الگو و شیوه در زندگی فردی و اجتماعی در جامعه بشری است.
کد خبر: ۵۷۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ - 17February 2023

سیرت پیامبر اسلام بهترین شیوه زندگی بشری استحجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: بهره گرفتن از سیرت نبوی و پیروی از مبانی قرآنی و دینی سبب کامیابی انسان در دنیا و آخرت می گردد.

وی بیان کرد: مسیر زندگی پیامبر اسلام، نجات از گمراهی و تاریکی ها و گرایش به نور و روشنایی و هدایت بوده، بنابراین پیاده کردن سیرت آن حضرت در زندگی انسان را به کمال و جاودانگی دنیوی و اخروی می رساند.

حجت الاسلام دهقان ادامه داد: پیامبر اسلام بهترین مربی برای جامعه بشری بوده و یقیناً بهترین مربی، بهترین شاگردان را تربیت می کند و بهترین دین و آیین را دارد.

وی بیان کرد: فرزندان و اهل بیت و شاگردان پیامبر اسلام بعد از ایشان بهترین زندگی را داشته اند و الگو گرفتن از آنان نیز در حقیقت الگوپذیری ازسیرت نبوی است.

امام جمعه خاش افزود: اهانت غربی ها به پیامبر اسلام و ساخت مقدس کلام الهی عملی مردود و محکوم بوده و هیچ گونه خدشه ای به ارزشهای والای نبی رحمت و قرآن کریم و دین مبین اسلام وارد نمی کند، بلکه اهانت کنندگان در مسیر ضلالت و نابودی گرفتار شدن در عذاب الهی قرار می گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها