معرفی کتاب/

«‌عصر شکفتن»

کتاب «عصر شکفتن» فیلمنامه‌ای با موضوع زندگی جانباز قطع عضو، به قلم «محمدرضا امیرخانی» توسط انتشارات خط شکنان وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد منتشر و طی مراسمی رونمایی شد.
کد خبر: ۵۷۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۸ - 20February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، کتاب «عصر شکفتن» فیلمنامه‌ای با موضوع زندگی جانباز قطع عضو، به قلم «محمدرضا امیرخانی» توسط انتشارات «خط شکنان» وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد منتشر و طی مراسمی در حاشیه اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس در یزد رونمایی شد.

در ادامه بخشی از کتاب را از نظر می‌گذرانیم:

سکانس 1 ـ روز ـ خارجی - محوطه فرودگاه

جمعیت زیادی جلوی در خروجی سالن فرودگاه، منتظر فرود هواپیما هستند. دوربینی از جمعیت منتظر می‌گذرد و به عصمت خانم، زن میانسال و دخترش، زهرا نزدیک می‌شود. عصمت خانم نگاهش به آسمان است و زیرلب دعا می‌خواند. صدای نزدیک شدن هواپیما به باند فرودگاه جمعیت را متوجه نقطه‌ای در آسمان می کند. هواپیما در حال فرود است و جمعیت منتظر از توقف هواپیما شادمان اند. از بلندگوی سالن فرودگاه اعلام موقعیت می‌شود.

توجه فرمائید! پرواز شماره 493 تهران ـ یزد هم اینک به زمین نشست.

مسافران از پله های هواپیما پایین می آیند. تعدادی جانباز و مجروح جنگی نیز پیاده می‌شوند. علی كه پای چپش را از دست داده است، با عصا شتابان به در خروجی نزدیک می‌شود. شادی در چهرۀ عصمت و زهرا موج میزند.

زهرا (با خوشحالی) اومد...

علی به جلوی در خروجی فرودگاه نزدیک می‌شود.

زهرا: سلام داداش...!

علی به مادر سلام می‌کند و جواب سلام زهرا را می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار