جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیروی هوایی ارتش در مقابله با تروریست‌ها در سوریه و عراق نقش بی‌بدیلی ایفا کرد

امیر سرتیپ خلبان «هادیان» با اشاره به اقتدار جبهه مقاومت، گفت: نیروی هوایی ارتش نقش بی‌بدیلی در مقابله با تروریست‌ها در سوریه و عراق ایفا کرد.
کد خبر: ۵۷۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ - 19February 2023

امیر سرتیپ هادیانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین دوره تئوری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که صبح امروز در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، اظهار داشت: امروز رسالت انتقال فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس بر عهده هیأت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی است.

وی ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس ما نشأت گرفته از سیره اهل بیت (ع) است که نقطه عطفی برای حماسه هشت سال دفاع مقدس بود و انسان‌های بزرگی در آن نقش داشته و تربیت شدند.

امیر هادیان افزود: در هیأت معارف جنگ دانش و فرهنگ دوران دفاع مقدس به جوانان و دانشجویان انتقال پیدا می‌کند که دروس زیادی در طول دوران دانشجویی تدریس و فرا گرفته می‌شود و شخصیت‌های بزرگی در این دوره‌ها تدریس می‌کنند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نظامی‌گری شغل نیست، عنوان کرد: نگاه معارفی و قرآنی دفاع مقدس موجب شد با قدرت الهی در مقابل استکبار جهانی پیروز شویم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس، کشور را در برابر استکبار جهانی واکسینه کرده است، افزود: امروز به برکت وجود مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حضور مقتدرانه‌ای داریم و چشم‌انداز نظام مقدس اسلامی ساخت تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر (عج) است و جوانان آینده‌سازان کشور هستند.

امیر هادیان با بیان اینکه دشمن با در اختیار داشتن رسانه، «جنگ ترکیبی» و «جنگ شناختی» را به راه انداخته است، یادآور شد: امروز به برکت خون مطهر شهدا در حوزه‌های مختلفی پیشرفت داشتیم و هیچ‌کس نمی‌تواند آن‌ها را نفی کند.

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع دفاعی و نظامی تعاملات خوبی با شرکت‌های دانش‌بنیان داریم، تاکید کرد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت حضور مقتدرانه‌ای در منطقه دارد و نیروی هوایی ارتش نقش بی‌بدیلی در مقابله با تروریست‌ها در سوریه و عراق ایفا کرد.

جانشین فرمانده نهاجا با بیان اینکه ماهیت تهدیدات دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تغییر کرده است، خاطرنشان کرد: امروز در فضای جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان، انقلابی ماندن معنای زیادی دارد که کار مخلصانه و جهادی در راه خدا است و قدرت جمهوری اسلامی ایران از عنایات خداوند متعال است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها