رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان:

فعالان قرآنی شهرستان مریوان تجلیل می‌شوند

حجت‌الاسلام «ورهرام» با تأکید بر ارج نهادن به جایگاه والای فعالان قرآنی گفت: در این راستا فعالان قرآنی شهرستان مریوان به مناسبت عید مبعث تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۵۷۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷ - 20February 2023

فعالان قرآنی شهرستان مریوان تجلیل می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «حسن ورهرام» رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: اساتید و مدیران تشکل‌های قرآنی با برگزاری جلسات و برنامه‌های قرآنی در انتقال پیام‌های قرآنی به مخاطبان در طول سال خدمات و زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند.

وی افزود: در این راستا اداره تبلیغات اسلامی در طول سال در قالب مراسمات و برنامه‌های قرآنی از زحمات و تلاش‌های یان خیرین قران تجللی خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان از برگزاری مراسم تجلیل از ۲۳ فعال قرآنی شهرستان مریوان به مناسبت عید مبعث خبر داد و بیان کرد: از این تعداد ۱۲ نفر استاد، قاری، حافظ و ۵ تشکل قرآنی فعال شامل مؤسسات و خانه های قرآن و عترت(ع) در شهرستان مریوان هستند.

وی با اشاره به اینکه هدف از این برنامه ترویج فرهنگ قرآنی و قدرشناسی از اساتید قرآنی و فعالان این حوزه، تداوم مسیر حفظ و تلاوت و در مجموع زیست قرآنی افراد است، یادآور شد: در ایام دهه فجر امسال فعالان قرآنی این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند که در این مراسم شش نفر از استعدادهای برتر نوجوان قرآنی در رشته تلاوت و حفظ تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار