رئیس اداره تبیلغات اسلامی بیجار:

۱۰ محفل انس با قرآن در شهرستان بیجار برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «مختاری‌نیا» از برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآنی به مناسبت عید مبعث حضرت محمد مصطفی (ص) در سطح شهر و روستای بیجار خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ - 20February 2023

۱۰ محفل انس با قرآن در شهرستان بیجار برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «جلیل مختاری‌نیا» رئیس اداره تبیلغات اسلامی بیجار ‌در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۷ رجب از دیدگاه اهل تشیع عید مبعث و از دیدگاه اهل سنت معراج پیامبر اکرم(ص) بوده است و بر همین اساس مراسمات و برنامه‌های مختلفی در سطح مساجد و حسینه‌های شهر ور وستاهای استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در عید مبعث پیامبر اکرم(ص) به پیامبری برگزیده شده است و قرآن کریم بر پیامبر(ص) نازل شد، افزود: اعیاد و مناسبت‌های دینی و مذهبی بهترین فرصت برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از قرآن کریم بوده است لذا در عید مبعث باید به صورت ویژه به برنامه‌های قرآنی توجه شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآنی به مناسبت عید مبعث حضرت محمد مصطفی (ص) در سطح شهر و روستای بیجار خبر داد و بیان داشت: به همین مناسبت مراسم جشن و سرور در شهرستان بیجار برگزار خواهد شد.

وی ‌یادآور شد: محافل انس با قرآن کریم با حضور اساتید برجسته قرآنی شهرستان بیجار و اقشار مختلف مردم در روز عید مبعث به صورت گسترده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار