فرمانده فراجا در جمع خبرنگاران تاکید کرد؛

ضرورت اعمال نگاه جدید در مبارزه با مواد مخدر

سردار رادان بر ضرورت داشتن نگاه جدید در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر باید نسبت به ساماندهی معتادان متجاهر اهتمام لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۵۷۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴ - 20February 2023

باید نگاه جدیدی در حوزه مبارزه با مواد مخدر داشته باشیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز (دوشنبه) در حاشبه همایش تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد جدید فراجا در حوزه مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: باید نگاه جدیدی در حوزه مبارزه با مواد مخدر وجود داشته باشد و بر همین اساس امروز از همکاران خواستیم تا علاوه بر عملیات علیه عمده فروشان و تولیدکنندگان، حتما نسبت به ساماندهی معتادان متجاهر اهتمام لازم را داشته باشند.

سردار رادان خاطرنشان کرد: اگر از چند روز آینده و از اوایل سال آتی مردم در خیابان‌ها معتاد متجاهر ندیدند، از این جهت که آن‌ها را خوشحال کردیم از آن‌ها تشکر می‌کنیم و اگر در خیابان‌ها معتاد متجاهر دیدند، از آن‌ها می‌خواهیم که به ما اطلاع دهند و انتقاد آن‌ها را خواهیم پذیرفت.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: امروز اعتقاد ما این است که حضور آقای مومنی در ستاد مبارزه با مواد مخدر فرصتی برای کشور است و بهانه‌ای را نمی‌توانیم برای کار نکردن داشته باشیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار