عرضه پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات شهید کاظمی در ششمین نمایشگاه کتاب دین

خلیلی گفت: کتاب‌های پرفروش انتشارات شهید کاظمی از جمله مادر مبارزان و خط مقدم در ششمین نمایشگاه کتاب دین عرضه شده است.
کد خبر: ۵۷۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴ - 20February 2023

عرضه پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات شهید کاظمی در ششمین نمایشگاه کتاب دینبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «حمید خلیلی» در حاشیه برپایی ششمین نمایشگاه کتاب دین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتشارات شهید کاظمی با ۵۰۰ عنوان کتاب خود و ۳۰۰ عنوان کتاب از انتشارات روایت فتح در نمایشگاه کتاب دین حضور یافته است.

وی اضافه کرد: ۷۰ درصد از کتب انتشارات شهید کاظمی به موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اختصاص دارد و بقیه کتاب‌ها در حوزه دین است.

مدیر انتشارات شهید کاظمی از «خط مقدم»، «جهاد تبیین»، «طرح کلی اندیشه اسلامی»، «دغدغه‌های فرهنگی» «تربیت اسلامی» و «مادر مبارزان» به‌عنوان کتب پرفروش این انتشارات نام برد و گفت: ۲۰ کتاب چاپ اولی از انتشارت شهید کاظمی در نمایشگاه کتاب دین ارائه شده که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

خلیلی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مشکلات حوزه نشر نبود کاغذ است که امیدواریم با حمایت مسئولان این مشکل رفع شود؛ البته باید یادآور شوم که انتشارات شهید کاظمی با استفاده از ظرفیت کاغذ‌های داخلی هزینه تمام شده برخی از کتب خود را پایین آورده و با قیمت مناسب‌تر به مردم عرضه می‌کند.

مدیر انتشارات شهید کاظمی از ویریتن مناسبت به‌عنوان یکی از نیاز‌های افزایش فروش کتاب نام برد و گفت: برپایی نمایشگاه‌های تخصصی همانند نمایشگاه کتاب دین در ارائه محصولات ناشران به مخاطبان تأثیر بسیاری دارد.

نمایشگاه کتاب دین از ۲۶ بهمن‌ماه در شهر قم آغاز به کار کرده و تا ساعت ۲۱ امشب اول اسفندماه میزبان مخاطبان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار