مسئول بسیج هنرمندان مازندران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

کتاب «ما پنج نفر» در مازندران رونمایی می‌شود/ تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس

«هراسانی» با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از نویسندگان بسیجی حوزه دفاع مقدس مازنران گفت: کتاب «ما پنج نفر» رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۵۷۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ - 23February 2023

کتاب «ما پنج نفر» در مازندران رونمایی می‌شود/ تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس«حمیدرضا هراسانی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های این سازمان تجلیل از نویسندگان حوزه دفاع مقدس است، اظهار داشت: در این راستا با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان شهریور امسال فراخوانی را در فضای مجازی منتشر کردیم.

وی با بیان اینکه این فراخوان با استقبال نویسندگان استان روبرو شد، افزود: ۸۶ داستان به دبیرخانه سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران ارسال و مورد داوری دو تن از داوران استان قرار گرفت و در نهایت ۲۰ داستان از ۱۷ نویسنده انتخاب شد.

هراسانی با بیان اینکه آثار منتخپ در کتاب با عنوان «ما پنج نفر» توسط انتشارات «نماشون» به چاپ رسید، ادامه داد: این کتاب در مراسمی در ۲۰ فروردین همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان رونمایی خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: از ۱۷ نویسنده این کتاب در مراسمی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل تجلیل به عمل آمد.

وی اظهار داشت: در این کتاب که با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به چاپ رسید، داستان‌های «ماپنج نفر» و «حکایت دزد و شاهد» به قلم «عزیزالله محمدپور» از ساری، «عبدو و جاده» به قلم «محمداسماعیل کلانتری» از ساری، «شاید او باشد» اثر «فاطمه حلیمیان» از آمل، «گریکان» اثر «فاطمه شادکام» از قائمشهر و «به مادر چه بگویم» از «مصطفی توفیقی» از آمل به چاپ رسیده است.

هراسانی گفت: همچنین داستان «عاشقانه‌ای برای تو» از «مائده عبدی» از بابل، «اعتقاد» از «زهرا فهیمیان» از بابل، «من لیلی مجنونم» از «یاسمن صالحی» از بابل، «محمد علی» از «زکیه براری» از بابل، «مادرانه» از «عاطفه احمدی» از ساری، «پیراهن آبی» از «رقیه خراط» از نور، «نامه به محبوبه» از «زینب ذوالفقاری» از بابل، «اینجا، خرمشهر» از «فاطمه رنجبر» از بابل، «مانکن» از «محمد طالبی» از ساری، «پیت نفت» از «محمد طالبی» از ساری، «کلاغ پر» از «زینب غفوری» از بابل و «تلاطم» از «سحرجلیلی» از سوادکوه نیز در این کتاب به چاپ رسید و از این نویسندگان با اهداء لوح تقدیر و حق التالیف تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار