عضو کنگره آمریکا:

سیاست‌های دولت بایدن در مهار داعش شکست خورده است

«والتز» از شکست سیاست‌های دولت بایدن در مهار داعش خبر داد که موجب شده این گروه تروریستی مجدداً به خطری برای جهان به‌ویژه خاورمیانه تبدیل شود.
کد خبر: ۵۷۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸ - 20February 2023

سیاست‌های دولت بایدن در مهار داعش شگست خورده استبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، «مایک والتز» عضو کنگره آمریکا در گفت‌وگو با شبکه فاکس‌نیوز اظهار داشت: سیاست‌های دولت بایدن در تعامل با گروه تروریستی داعش شکست خورده است و این مساله باعث شده که این گروه تروریستی مجدداً به خطری برای برای آمریکا و جهان تبدیل شود.

والتز افزود: در نتیجه سیاست دولت آمریکا، داعش مجدداً به میدان بازگشته، این در حالی است که بایدن راهبرد مبارزه با این گروه تروریستی را متوقف کرده است.

این عضو کنگره آمریکا ادامه داد: در شرایط فعلی هزاران نفر از داعشی‌ها که در کشور‌های خاورمیانه در حبس قرار دارند، مترصد ایجاد فرصتی برای فرار از زندان و از سرگرفتن فعالیت‌های تروریستی خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط دولت بایدن باید به جای اینکه منتظر بماند که داعشی‌ها به سوی ما روانه شوند با آن‌ها در همان منطقه بجنگد و آن‌ها را تحت فشار نگه دارد.

والتز اضافه کرد: در نتیجه سیاست‌های اهمال‌گرایانه دولت بایدن در تحت تعقیب قرار دادن و از بین بردن عناصر داعش، این گروه تروریستی به بشکه باروتی در آستانه انفجار در خاورمیانه تبدیل شده است.

این عضو کنگره آمریکا تاکید کرد: دولت بایدن باید یک راه حل نهایی برای موضوع زندانیان داعشی که اکثر آن‌ها تحت کنترل گروه‌های مسلح کُرد در سوریه قرار دارند، پیدا کند.

در روز‌های اخیر عناصر گروه تروریستی داعش مجدداً در نقاطی از سوریه و عراق به صحنه آمده و وقایع تروریستی دهشتناکی را رقم زده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها