۶۵ هزار پروژه با اردوهای جهادی تعمیر شده است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: تاکنون ۶۵ هزار پروژه در قالب اردوهای جهادی تعمیر و بازسازی‌شده است.
کد خبر: ۵۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ - 09November 2015

۶۵ هزار پروژه با اردوهای جهادی تعمیر شده است

به گزارش گروه حماسه و پایداری خبرگزاری دفاع مقدس، سردار نعمان غلامی در گفتگو با مهر، با بیان اینکه از اردوهای جهادی استقبال خوبی صورت گرفته است، بیان کرد: در سال جاری سه هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در کشور فعالیت داشتهاند و اکثر گروههای جهادی ما در عرصههای تخصصی عمرانی، علمی و پزشکی در محلات و اقشار مختلف فعالیت کردهاند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکیدبراینکه توانستیم رویکرد جدیدی را وارد اردوهای جهادی کنیم، گفت: پزشکان فوق تخصص را توانستیم وارد اردوهای جهادی کنیم و دامپزشکان همواره برای درمان دامها به مناطق عشایری اعزام شدند.

وی تعداد افراد جهادی کشور را یکمیلیون و ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: یکجهت گیری جدید در اردوهای جهادی درحال رقم زدن هستیم و یکی از اهدافمان کار در بحث اقتصاد مقاومتی در اردوهای جهادی بوده است.

سردار غلامی بابیان اینکه در سال گذشته پنج هزار مسجد توسط اردوهای جهادی تعمیر و احداثشده است، گفت: در عرصههای مختلف ۶۵ هزار پروژه توسط اردوهای جهادی تعمیر بازسازیشده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: در سال گذشته به ۵۰ هزار نفر در که در حوزه اقتصاد مقاومتی فعالیت داشتهاند تسهیلات پرداختشده است و در سالهای ۹۲ و ۹۳ به ۱۰۰ هزار نفر تسهیلات اشتغال  از سوی سازمان بسیج سازندگی دادهشده است.

سردار غلامی از ارائه تسهیلات اشتغال برای ۷۰ هزار نفر خبرداد و گفت: در سال جاری ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی بانک مهر اقتصاد برای ارائه تسهیلات  در نظر گرفتهشده است.

نظر شما
پربیننده ها