پاسخ شهید محلاتی به اینکه چرا انقلاب اسلامی پیروز شد؟+ صوت

به مناسبت سالروز شهادت شهید آیت‌الله فضل‌الله محلاتی اولین نماینده امام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنان این شهید در تحلیل علت پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شد.
کد خبر: ۵۷۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ - 21February 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت سالروز شهادت شهید آیت‌الله فضل‌الله محلاتی اولین نماینده امام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به انتشار صوتی از ایشان کرده است که در سمینار فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران در ۲۴ بهمن‌ماه سال ۱۳۶۴ در ستاد مرکزی تهران، یک هفته قبل از شهادتش سخنرانی کرده است.

پاسخ شهید محلاتی به یک سوال مهم/ چرا انقلاب اسلامی پیروز شد؟+ صوت

آیت‌الله محلاتی در این سخنرانی بر فراموش نکردن خداوند در همه امور و تأثیر آن تأکید داشته است.

در این صوت می‌شنویم:

«خدا را فراموش نکنید، نباشید مثل کسانی که خدا را فراموش کردند. این‌ها درواقع خودشان را فراموش کردند، این‌ها فاسق هستند. من مقصودم این است که ما در این مرحله خیلی باید مراقب باشیم، مغرور نشویم، عُجب ما را نگیرد. بدانیم آنچه نصیب ما شده از اول تابه‌حال یک علت داشته و آن اینکه ما رو به سوی خدا آوردیم. اگر خدایی نکرده یک روزی ما خدا را فراموش کنیم، آن روز قصه برمی‌گردد. آن علتی که موجب پیروزی انقلاب شده آن علت را یادمان نرود، همان‌طور که امام فرمودند لطف خدا بوده، رحمت خدا بوده و عوامل جلب رحمت خدا هم به دست خود ما بوده، ما برگشتیم به سوی خدا، خدا این حکومت را نصیب ما کرد اگر یک روزی خدا را فراموش کنیم وضع دوباره عوض می‌شود.»

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار