قاری بین‌المللی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مسابقات بین‌المللی قرآن تبلیغات دشمنان علیه اسلام را خنثی می‌کند

سیاح گرجی گفت: دشمن همیشه علیه شیعیان در جهان اسلام فعالیت می‌کند که این مسابقات بین‌المللی قرآن می‌تواند تبلیغات مسموم علیه نظام و اسلام را خنثی کند
کد خبر: ۵۷۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۰ - 22February 2023

«مسعود سیاح گرجی» قاری بین‌المللی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، درباره نقش وحدت‌آفرین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اظهار کرد: بی‌شک چنین مسابقاتی در چنین سطح گسترده‌ای که با حضور قاریان کشورهای اسلامی مختلف برگزار می‌شود، وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن است.

وی با اشاره به نِمود بین‌المللی مسابقات قرآن کریم، تصریح کرد: بخشی از این مسابقات برای ما به‌عنوان یک تبلیغ مهم و موثر در جهان قابل توجه است؛ معرفی جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های مقدس امام و معرفی مذهب شیعه با استفاده از ظرفیت مسابقات میسر می‌شود و مهمانان کشورهای مختلف با حضور در ایران اسلامی برخی واقعیات را می‌بینند و تبلیغات سو دشمن نیز خنثی می‌شود.

این قاری بین‌المللی کشورمان با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی و تبلیغات مستمر آنها علیه ایران اسلامی و تشیع، گفت: دشمن همیشه علیه شیعیان در جهان اسلام فعالیت می‌کند که این مسابقات بین‌المللی قرآن می‌تواند تبلیغات مسموم علیه نظام و اسلام را خنثی کند.

سیاح گرجی افزود: قرآن می‌تواند به وحدت مسلمین و به ارتقای جریان تلاوت و حفظ و اشاعه فرهنگ قرآنی کمک کند؛ در این مسابقات افرادی گرد هم می‌آیند و با هم آشنا می‌شوند و یک سری از شبهه‌ها برطرف می شود؛ در مجموع برگزاری مسابقات بین‌المللی کار بسیار مثبتی است.

وی درخصوص هتک حرمت دشمنان اسلام به کلام‌الله مجید، تاکید کرد: دشمن همیشه اقداماتش را علیه قرآن انجام می‌دهد، اما بنا نیست به موفقیت برسند؛ این وعده خودِ قرآن است.

این استاد برجسته قرآن کریم خاطرنشان کرد: باید برای قرآن بهترین جایگاه‌ها و هزینه را در نظر بگیریم و ان‌شاءالله از برکات این توجه بهره‌مند شویم.

سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۲۹ بهمن ماه با حضور قاریان و حافظان برتر بین‌المللی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی اغاز شده و تا سوم اسفند ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها