در دیدار امیرعبداللهیان با رئیس الحشدالشعبی؛

پیگیری‌های حقوقی ترور سردار شهید سلیمانی در عراق تشریح شد

امیرعبداللهیان در دیدار با فالح الفیاض ضمن قدردانی از تلاش‌های حشدالشعبی در مبارزه با داعش، ابراز امیدواری کرد که روند پیگیری‌های حقوقی ترور شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق به مراحل تکمیلی خود برسد.
کد خبر: ۵۷۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ - 23February 2023

امیدواری امیرعبداللهیان نسبت به تکمیل مراحل پیگیری حقوقی ترور سردار شهید در عراقبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (چهارشنبه) با «فالح الفیاض» رئیس هیأت الحشدالشعبی دیدار و گفت‌‎وگو کرد.

در این دیدار، امیرعبداللهیان ضمن پاسداشت یاد و نام شهید سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، به تشریح پیگیری‌های حقوقی ترور غیرانسانی این سرداران مبارزه با داعش و جریان ترور در منطقه پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا این روند، در عراق نیز به سرعت به مراحل تکمیلی خود برسد.

وزیر امور خارجه ثبات و امنیت عراق را ثبات و امنیت ایران خواند و از تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیرو‌های حشدالشعبی عراق در مبارزه با داعش و بازگرداندن ثبات و امنیت به عراق تقدیر کرد.

فالح الفیاض نیز در این ملاقات ضمن تقدیر از مساعدت‌های همیشگی جمهوری اسلامی ایران در برقراری ثبات در مرز‌ها و منطقه، بر ضرورت حفظ همکاری‌های امنیتی دولت عراق و جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار