امام جمعه موقت ساری:

سپاه در سخت‌ترین شرایط از ملت دفاع می‌کند

حجت‌الاسلام «حسینی کارنامی» گفت: مردمی بودن و مومن بودن از ویژگی‌های سپاه است و سپاه در سخت‌ترین شرایط از ملت و نوامیس کشور دفاع می‌کند.
کد خبر: ۵۷۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ - 24February 2023

سپاه در سخت‌ترین شرایط از ملت و نوامیس کشور دفاع می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سید حسین حسینی کارنامی» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان مازندران با توصیه بر تقوای الهی، آن را مایه برکت در زندگی و حرکت انسان‌ها و محبوبیت درگاه الهی دانست و از حضور حماسی مردم در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

وی ریشه مشکلات معیشتی و نوسانات را ناشی از برخی سوء مدیریت‌ها و کم‌کاری‌ها دانست و افزود: مردم به نظام و دین و دیانت و آرمان‌های الهی علاقه‌مند هستند.

حجت الاسلام حسینی کارنامی با بیان اینکه انسان‌ها در زمان‌های سخت با حجت خدا بیعت کردند، گفت: بیعت و آمادگی و میثاق‌شان با ولایت سر جان، دین، فکر و عقیده بود و ملت ما در سختی‌ها پای ولایت ایستاد.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب ملت علی‌رغم تهدید‌ها و دشمنی‌ها پای آرمان‌ها ایستاد، افزود: مسیر درست و مقصد، حکومت مهدوی و حرکت به سمت احیای ارزش‌ها و اقتصاد دینی و اسلامی است و مردم رسالت خود را انجام دادند و مسئولین باید رسالت خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه مسئولین باید تلاش کنند و مجاهدانه مدبریت جهادی داشته باشند برای مردم دلسوزی داشته باشند و از چیز‌هایی که باعث دلسردی مردم به نظام می‌شود پرهیز کنند، عنوان کرد: مردم پای انقلاب و ارزش‌های نظام تا پای جان ایستاده اند.

حجت الاسلام حسینی کارنامی با گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز، ادامه داد: مردمی بودن و مومن بودن از ویژگی‌های سپاه است و سپاه در سخت‌ترین شرایط از ملت و نوامیس کشور دفاع می‌کند.

امام جمعه موقت ساری اظهار داشت: سپاه پاسداران فنون نظامی را به تمامی انجام دادند و ملت ما سپاه را فرزند و مولود انقلاب می‌داند و با تمام توان در مقابل فتنه‌گری‌ها، هرزه‌گری‌ها ایستاده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه روابط جهانی با کشور‌های شرق باید گسترش یابد، از وزارت امور خارجه خواست دیپلماسی جدی‌تری در روابط با کشور‌های همسایه داشته باشد؛ چراکه روابط جزو لاینفک سیاست خارجی هر کشوری است و برای داشتن جهان دو قطبی و رهایی از تک‌قطبی شدن به گسترش این روابط نیاز است.

حجت الاسلام حسینی کارنامی با بیان اینکه حوادث و اغتشاشات اخیر با عنایت اهل بیت (ع)، درایت رهبری و حمایت مردم و ایثار و ازخودگذشتگی نیرو‌های نظامی و انتظامی و تقدیم شهدا فروکش کرد، خاطرنشان کرد: دشمنان در این ماجرا ناکام ماند، اما کماکان به دشمنی‌های خود ادامه خواهد داد؛ لذا مسئولین باید هوشیار و با درایت باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها