یادداشت/ حامد افروغ

ماه شعبان؛ نگارخانه زیبایی‌های آرمان‌های انقلاب اسلامی

ماه شعبان مجمع آزادگان جهان است تا برای زمینه‌سازی ظهور آخرین نجات‌بخش بشر تشریک مساعی کرده و تجدید قوا کنند تا رهین این همدلی و همبستگی، هر چه زودتر شاهد ظهور آخرین خورشید برای دریدن سینه شب باشیم.
کد خبر: ۵۷۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۳ - 25February 2023

ماه شعبان؛ نگارخانه همه زیبایی‌های آرمان‌های انقلاب اسلامیگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس ـ حامد افروغ؛ ماه شعبان به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی سراسر عید است؛ ماهی که از آغاز تا پایانش جشن و سرور اهل بیت (ع) در آن موج می‌زند و دو قله مکتب آل الله را در دل دارد، یکی میلاد قله سرخ تشیع (امام حسین علیه‌السلام) و دیگری میلاد قله سبز (میلاد امام زمان (عج)). 

ماه شعبان گویی تاج همه ماه‌های سال است که در آن گوهرهای بسیاری می‌درخشد، از میلاد امام حسین (ع) گرفته تا میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و امام و زمان (عج). روز میلاد سیدالشهدا (ع) که بسیار خوش ذوق به نام روز پاسدار نام‌گذاری شده و روز میلاد حضرت عباس (ع) که به نام روز جانباز و روز میلاد امام سجاد (ع) که به نام آزادگان مسمی شده است، خود به تنهایی جلوه بسیاری از آرمان‌های انقلاب اسلامی است که در آن آمیزه‌ای از جانبازی و پاسداری و آزادگی موج می‌زند.

جانبازی و پاسداری و آزادگی که به زیبایی روز ظهور منجی ختم خواهد شد و زیباترین مکتب هستی را در آن روز به جهان عرضه خواهد کرد تا جهان پر از ظلم و جور با حضور منجی آخر، طعم شیرین بندگی و آزادگی را بچشد. 

ماه شعبان را اگر ماه انقلاب اسلامی بنامیم کم نگفته‌ایم. این ماه به تنهایی آنچه خوبان همه دارند را یک‌جا دارد. ظلم‌ستیزی و حریت سیدالشهدا (ع)، جانبازی و رشادت حضرت اباالفضل العباس (ع) برای دفاع از حق و حقانیت، صبر و شکیبایی حضرت سجاد (ع) برای به بار نشستن آرمان‌ها و ارزش‌های والای شیعه، جان‌فشانی و سردمداری حضرت علی‌اکبر (ع) برای جان‌فدایی در راه ولایت و در نهایت وصال به دولت کریمه حق، حکومت حضرت مهدی (عج) که آرمان بلند همه آزادگان جهان است، همه در این ماه وجود دارد.

ماه شعبان مجمع آزادگان جهان است تا برای زمینه‌سازی ظهور آخرین نجات‌بخش بشر تشریک مساعی کرده و تجدید قوا کنند تا رهین این همدلی و همبستگی، هر چه زودتر شاهد ظهور آخرین خورشید برای دریدن سینه شب باشیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار