نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

جانبازان در حمایت از دین خدا به حضرت ابوالفضل (ع) تأسی کردند

آیت‌الله «علم‌الهدی» گفت: حمایت از دین خدا و حمایت از مقام ولایت دو خصوصیت حضرت ابوالفضل (ع) بودند که در وجود جانبازان تجلی پیدا کرده است.
کد خبر: ۵۷۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ - 25February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امروز (شنبه) با حضور در مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) مشهد، با جانبازان ضایعه نخاعی این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که به نیابت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع جانبازان حاضر شدم، اظهار داشت: سلام و تقدیر ایشان را به جانبازان عزیز تقدیم کردیم و عنایت خاصی که رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به جانبازان دارند را به عرض این عزیزان رساندیم.

وی با بیان اینکه افتخار جانبازان نسبت به دیگر اقشار جامعه این است که آن‌ها جزو قشری هستند که در رأس آن، فرمانده معظم کل قوا هستند، گفت: امیدواریم خداوند متعال این عزیزان را با قمر بنی هاشم محشور فرماید.

علم‌الهدی گفت: تمام شخصیت فداکاری و جانبازی این عزیزان در یک فرمایش قمر بنی هاشم متبلور است، وقتی دست راستشان قطع شد، فرمودند «وَ اللهِ اِنْ قَطَعْتُموا یَمینی اِنّی اُحامی اَبَداً عَنْ دینی»، فرمودند اگر دست راست من را قطع کردید، دو انگیزه در این فداکاری و جانبازی وجود دارد، یکی حمایت از دین و دیگری حمایت از امام زمان من و مقام ولایت است.

وی خاطرنشان کرد: در عزیزان جانباز نیز این خصوصیت وجود دارد، هرچه درد و رنج می‌برند و در عرصه‌های جانبازی دچار مشکلات هستند، همه با همین هدف است، از دین خدا حمایت کردند و جانباز شدند و دیگری، حمایت از مقام ولایت داشتند که این دو خصوصیت حضرت ابوالفضل (ع) در زندگی جانبازان ما تبلور دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار