قدردانی و تجلیل از جانبازان سرافراز شهرستان هیرمند

به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، طی مراسمی از جانبازان گرامی شهرستان هیرمند تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
کد خبر: ۵۷۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹ - 25February 2023

قدردانی و تجلیل از جانبازان سرافراز شهرستان هیرمندبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، طی مراسمی از جانبازان گرامی شهرستان هیرمند تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین « محمد راشکی» امام‌جمعه هیرمند در دیدار با جانبازان شهرستان مرزی هیرمند، با تبریک ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و گرامیداشت روز جانباز، اظهار داشت: درخشندگی و نمود امروز ایران اسلامی مرهون خون‌های به ناحق ریخته شده شهدای آسمانی و جانبازان سرافرازی می‌باشد، که در طول سال‌های دفاع مقدس در حالی که بیش از پنجاه کشور به همراه رژیم منحوس حزب بعث حاکم بر عراق، به کشورمان حمله کرده‌بودند، برای دفاع از مملکت سینه خود را آماج گلوله‌های سُربی دشمن بعثی کردند، و مانع خدشه‌دار شدن امنیت ملی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران شدند.

امام‌جمعه هیرمند با ابلاغ سلام گرم رهبر معظم انقلاب اسلامی، به جانبازان خاطرنشان کرد: جانبازان عزیز، با اهدای اعضای بدنشان در واقع، با خدای خود معامله کردند، و درس جوانمردی، و ایثار را در مکتب حضرت ابوالفضل العباس(ع) آموختند.

وی با قدردانی از خانواده‌های جانبازان، ادامه داد: خانواده‌های محترم جانبازان، بویژه همسران فداکار آنان، در ثواب ایثار و مجاهدت‌های این عزیزان سهیم هستند، چرا که در طول این سال‌ها سختی‌های بسیاری را متحمل شده‌اند، اما همچنان از همسران جانباز خود پرستاری می‌کنند، و به پرستاری از این بزرگواران مشغولند.

در این دیدار که با حضور فرماندار و اعضای شورای تأمین برگزار شد، جانبازان عزیز دغدغه‌های خود را با امام‌جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی هیرمند، در میان گذاشتند. در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدیه از جانبازان شهرستان هيرمند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها