امام جمعه شهر محمودآباد نمونه:

جانبازان با اعتقاد راسخ و قلبی خودشان در دوران هشت ساله دفاع مقدس حضور یافتند

حجت‌الاسلام موسوی گفت: جانبازان با اعتقاد راسخ و قلبی خودشان در دوران هشت ساله دفاع مقدس حضور یافتند تا دشمنان را شکست دهند.
کد خبر: ۵۷۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰ - 25February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، به مناسبت روز جانباز و سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، «علی‌پناه قویدل» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین به همراه حجت‌الاسلام «اسماعیل موسوی» امام جمعه شهر محمودآباد نمونه در قالب طرح علمداران حماسه با جانباز 45 درصد «مرحمتعلی محمدی گوندره» و آزادگان و جانبازان «صدقعلی کشاورزقاسمی» و «آقامعلی دودانگه» در محمودآباد نمونه دیدار کردند.

در دیدارهای یاد شده، حجت‌الاسلام «اسماعیل موسوی» امام جمعه شهر محمودآباد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: جانبازان با اعتقاد راسخ و قلبی خودشان در دوران هشت ساله دفاع مقدس حضور یافتند تا دشمنان را شکست دهند.

وی افزود: جانبازان با فداکاری و ایثارگری‌های خودشان حماسه‌های بی‌نظیری را خلق کردند که امروز سیره و منش آنها برای همه قشرهای مختلف مردم الگو است.

در ادامه، قویدل ضمن تبریک روز جانباز گفت: امنیت و آسایش کشور به برکت مجاهدت‌های شهدا و جانبازان حاصل شده، به همین دلیل امروز هر فردی در هر لباس و جایگاهی است قدردان ایثارگران آنها هستند.

وی افزود: ملت ایران ادامه‌دهنده راه شهدا و جانبازان هستند و در احیای آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند تا بتوانند دین‌شان را به آنها ادا کنند.

طی این دیدارها، جانبازان خاطرات خودشان را از دوران هشت سال دفاع مقدس بازگو کردند و مسئولان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از رشادت‌های جانبازان تجلیل کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار