فرمانده نداجا در جمع خبرنگاران:

تجهیزات جدید نیروی دریایی ارتش رونمایی می‌شود

امیر دریادار ایرانی گفت: به‌زودی تجهیزات جدید نیروی دریایی ارتش رونمایی خواهد شد و شاهد ارتقای توان عملیاتی این نیرو خواهیم بود.
کد خبر: ۵۷۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ - 26February 2023

نیاز‌های بهداشت و درمانی را در همه جای آب‌های جهان تامین می‌کنیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امروز (یکشنبه) در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین‌المللی طب پیشگیری، بهداشت و امداد و درمان در دانشگاه علوم دریایی دریایی نوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در همه جای سواحل خودی و هزاران کیلومتر دورتر از کشورمان در سواحل بیگانه اگر نیازی در حوزه بهداشت و درمان مربوط به حوزه دریایی وجود داشته باشد با اتفاق توانمندی‌های داخلی در همان نقطه از دریا برطرف می‌کنیم.

امیر ایرانی افزود: در هر نقطه از سواحل اگر نیاز به مشاوره تخصصی بهداشتی و درمانی باشد، ارتباط برقرار می‌شود و پزشک حاذق‌تر می‌تواند راهنمایی کند و کادر پزشکی و درمانی در داخل ناوگروه حضور دارند.

وی در مورد دستاورد‌های تجهیزات نظامی در حوزه نیروی دریایی هم گفت: الحمدلله بخشی از این تجهیزات را در رزمایش توانستیم بکارگیری کنیم تا ارزیابی نهایی‌اش در محیط عملیاتی انجام شود و پاسخ درست و مثبت را بگیریم. ان‌شاءالله به‌زودی افتتاح و رونمایی این تجهیزات انجام خواهد شد و شاهد ارتقای توان عملیاتی در حوزه دریایی خواهیم بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی افتخار دارد که نیروی دریایی بهترین مرکز انتقال خون و تولید فرآورده‌های خونی را بر روی شناورش مستقر دارد که به دست جوانان این کشور ساخته و تامین شده است و لذا در حوزه بهداشت و درمان رزم ویژه، هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

بنابراین گزارش، چهارمین همایش ملی طب پیشگیری، بهداشت و امداد و درمان نمایشگاه ششمین همایش ملی و چهارمین همایش بین‌المللی طب پیشگیری، بهداشت، بر روی شناور‌های سطحی و زیرسطحی امروز با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش گشایش یافت.

تجهیزات پزشکی سرب سبکف کرم‌های ترمیم‌کننده بافت‌های فرسوده، پکیج برق خورشیدی، ست‌های جراحی مغز، ست‌های جراحی ارتوپدی. تجهیزات هتلینگ، استیل بیمارستانی، دستگاه‌های تصویربرداری دیجیتال در نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه با همکاری دانشگاه علوم دریایی ارتش و ۳۰ شرکت دانش‌بنیان از امروز تا نهم اسفند در مجموعه دانشگاه علوم دریایی نوشهر دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار