مدیر کمیته امور بین‌الملل جشنواره فیلم مقاومت مطرح کرد؛

برگزاری نشست اتحادیه فیلمسازان مقاومت با حضور فیلمسازان ۲۰ کشور

مومنی‌ها از برگزاری نشست اتحادیه فیلمسازان مقاومت با حضور فیلمسازان ۲۰ کشور در حاشیه هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۵۷۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ - 26February 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمدعلی مومنی‌ها» مدیر کمیته امور بین‌الملل هفدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت اطهار داشت: یک کار خوبی که ما امسال در جشنواره مقاومت داریم برگزاری نشست اتحادیه فیلمسازان مقاومت است.

وی تصریح کرد: خلأیی که داشتیم این بود که کشورهای مقاومت همکاری و تولید مشترک نداشتند. ما این نشست را در ایام جشنواره با حضور فیلمسازانی از ۲۰ کشور خواهیم داشت تا مقدمه‌ای برای راه‌اندازی این اتحادیه داشته باشد اما این صرفاً یک هم‌اندیشی است.

مومنی‌ها خاطرنشان کرد: با خیلی از فیلمسازان بزرگ حوزه مقاومت صحبت کرده‌ایم تا بیایند در خلال برگزاری جشنواره غرفه‌هایی متشکل از بخش خصوصی و دولتی، ایرانی و خارجی خواهیم داشت اما به دنبال یک بازار نیستیم بلکه می‌خواهیم یک فضایی را در اختیار دوستان بگذاریم تا خودشان را معرفی کنند.

مدیر کمیته امور بین‌الملل هفدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت ادامه داد: تقریباً از کشورهای منطقه‌، آمریکا، اروپا و… اثر داریم. حتی یک اثر از یک یهودی که در فلسطین مستقر است و اثرش موضوعی ضداسرائیلی دارد، دریافت کردیم. به زودی اسامی آثار را اعلام می‌کنیم. امسال در حوزه فلسطین چند سریال هم داریم که ۶ سریال مهم آنها مورد داوری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار