فرمانده نداجا عنوان کرد؛

ارتقای آمادگی رزمی نیروی دریایی ارتش

امیر دریادار «ایرانی» با اشاره به خودکفایی نیروی دریایی ارتش در ابعاد مختلف گفت که این خودکفایی موجب ارتقای آمادگی رزمی و کوتاه شدن دست بیگانگان برای تجاوز به مرز‌های کشور شده است.
کد خبر: ۵۷۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ - 27February 2023

دریادار ایرانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع دانش‌آموزان هشتمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش در مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، تربیت نیروی نظامی، عالم و متدین را از راهبرد‌های نیروی دریایی برشمرد و اظهار داشت: حضور در پهنه‌های آبی جهان برگرفته از دیپلماسی دفاعی و نشان‌دهنده اقتدار میهن اسلامی است.

امیر ایرانی با اشاره به مأموریت‌های سنگین نیروی دریایی برای تأمین امنیت مرز‌های آبی کشور اظهار داشت: صیانت از مرز‌های آبی به عنوان مهم‌ترین مأموریت نیروی دریایی موجب کسب منافع و اقتدار بیشتر برای کشور می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر آموزش‌های مهارت‌محور در این نیرو تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مدت‌هاست به سمت مهارت‌محوری و تحرک دانش‌بنیانی حرکت کرده است؛ زیرا اعتقاد داریم که این حرکت می‌تواند نیروی دریایی را به شکوفایی بیشتر برساند و دست همه استعمارگران را کوتاه کند.

وی با بیان اینکه گسترش فعالیت نیروی دریایی در منطقه، موجب برقراری امنیت در مرز‌های آبی کشور شده است، عنوان کرد: امروز نیروی دریایی در بُعد تجهیزات، تأسیسات و نیروی انسانی به خودکفایی رسیده که این خودکفایی موجب ارتقای آمادگی رزمی و کوتاه شدن دست بیگانگان برای تجاوز به مرز‌های کشور شده است.

فرمانده نداجا در پایان با اشاره به اینکه امروز نیروی دریایی با افزایش عمق ژئوپلتیکی نظام اسلامی در اقیانوس‌های جهان، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، خاطرنشان کرد: حضور نیروی دریایی در آب‌های بین‌المللی و اقیانوس‌های جهان نشان‌دهنده دست بلند جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و توان و دانش والای جوانان ایران اسلامی است و اگر ما امروز در عرصه دریا حرفی برای گفتن داریم به دلیل همین توانمندی‌های علمی و فناوری است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها