معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش عنوان کرد؛

آمادگی نیروی دریایی برای حمایت از طرح‌های دانش بنیان طب پیشگیری

«امیر دریادار» گفت: نیروی دریایی از طرح‌های پژوهشی و دانش بنیان در حوزه طب پیشگیری، بهداشت و امداد حمایت می‌کند.
کد خبر: ۵۷۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ - 28February 2023

آمادگی نیروی دریایی برای حمایت از طرح‌های دانش بنیان طب پیشگیریبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، امیر دریادار «بابک بلوچ» معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش امروز در همایش ملی و پیشگیری طب پیشگیری، بهداشت، امداد و درمان مه در دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد، اظهار داشت: ویروس کرونا سبب شده تا ۳۰۰ شهید در بین کادر درمان تقدیم شود که پنج شهید از بین کارکنان درمان نداجا است.

وی با اظهار اینکه نیروی دریایی همواره پشتیبان طرح‌های پژوهشی است، افزود: باید این دستاورد‌های پژوهشی را تقویت و حمایت کرد.

ناخدایکم رضا لاری‌پور دبیر علمی همایش ملی و بین المللی طب پیشگیری در نیروی دریایی با اشاره به ارسال بیش از ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه اظهار داشت: ۳۱۲ مقاله برای داوری ارسال شد.

وی با بیان اینکه ۱۷ کارگاه برای گروه‌های هدف در این همایش برگزار شد که نشان ترقی و تعالی این همایش نسبت به گذشته است، بیان کرد: باید با نگاه رفع مسائل برای همایش‌های بعدی برنامه ریزی کرد.

وی با عنوان اینکه تمامی مقالات از طریق سامانه پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: ارتقای طب رزم و آمادگی نیروی نخبه و ماهر برای انجام مأموریت، توجه به ارزیابی عوامل مؤثر بر سلامت به ویژه در کارکنان و خانواده نیروی دریایی از جمله اهداف است.

در پایان این همایش سه روزه از نویسندگان مقالات برتر تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار