فرمانده نیروی دریایی ارتش در دانشگاه هوایی شهید ستاری:

نمایش قابل تقدیر ناوشکن دنا در اقیانوس آرام/ عبور از کانال سوئز نشان‌دهنده اقتدار نیروی دریایی ارتش است

دریادار ایرانی با اشاره به نمایش قابل تقدیر ناوشکن دنا در اقیانوس آرام گفت: عبور از کانال سوئز نشان‌دهنده اقتدا نیروی دریایی ارتش در آب‌های دوردست جهان است.
کد خبر: ۵۷۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳ - 27February 2023

عبور از کانال سوئز نشان دهنده اقتدار نیروی دریایی ارتش است/ نمایش قابل تقدیر ناوشکن دنا در اقیانوس ارامبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در بیست و یکمین دوره تئوری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در حال برگزاری است، با اشاره به قدرت نظامی جمهوری اسلامی اظهار داشت: امروز اگرچه کشور‌هایی مثل آمریکا از نظر نظامی خود را قدرتمند می‌دانند، ولی دارای اقتدار نیستند و با توحش کار خود را پیش می‌برند.

وی با اشاره به اقدامات شهید سلیمانی در محور مقاومت افزود: سردار سلیمانی دارای اقتدار در منطقه بود که آمریکایی‌ها نتوانستند برای خود چنین اقتداری در منطقه رقم بزنند.

دریادار ایرانی با اشاره به عبور موفقیت آمیز نیروی دریایی ارتش از کانال سوئز اظهار کرد: عبور از کانال سوئز نشان دهنده اقتدا نیروی دریایی ارتش در آب‌های دوردست جهان و نشان پرافتخاری بود که به سینه نیروی دریایی نصب شد.
 فرمانده نداجا با اشاره به ترجمان واژه اقتدار از سوی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: کارکنان نیروی دریایی ارتش با تجهیزات بومی، توانستند کار‌های بزرگی انجام دهند.

امیر ایرانی با بیان اینکه خلبانان ایرانی بهترین عملکرد را در پرواز با انواع مختلف هواپیما‌های غربی و شرقی دارند خاطر نشان کرد: در ذهن دشمنان ایران اسلامی این گونه حک شده است که خلبانان ایرانی با هر نوع تجهیزات و مهماتی بهترین کارآمدی را دارند در حالی که خلبان خودشان از چنین توانمندی بی بهره هستند.

وی عنوان کرد: امروز ما در عرصه دریایی مقتدر هستیم و در عرصه دریا هر جا پرچم وجود دارد ما آنجا حضور داریم. حضور ما در دریای سرخ، اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام فعالانه است.

فرمانده نیروی دیایی ارتش تاکید کرد: ناوشکن دنا دستاورد جوانان کشور است که در اقیانوس آرام نمایش قابل تقدیری داشت و این ناوشکن با وجود تلاطم‌ها و موج‌های سنگین کار خود را با قدرت و به خوبی انجام داده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها