دریادار سیاری در همایش کیفیت دفاعی:

محصولات صنعت دفاعی متناسب با حوزه‌های دفاعی کشور طراحی و ساخته شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز محصولات صنعت دفاعی به‌شدت رقابتی و نسل فناوری‌ها به سرعت در حال تغییر است، گفت: تجهیزات به لحاظ کیفیت و مطلوبیت باید قابل اعتماد و متناسب با حوزه‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران طراحی و ساخته شود.
کد خبر: ۵۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ - 10November 2015

محصولات صنعت دفاعی متناسب با حوزه‌های دفاعی کشور طراحی و ساخته شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حبیبالله سیاری در نخستین همایش کیفیت دفاعی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در برقراری امنیت و ارتقای توانمندی  دفاع از مرزهای  زمینی، دریایی، هوایی و آمادگی مقابله با هرگونه تهدید منطقهای و فرامنطقهای در تشریح دلایل دشمنی نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران گفت: موقعیت ممتاز ژئوپلیتیک، منابع سرشار انرژی و جهانبینی ایران اسلامی که مبتنی بر شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی میباشد، دلیل اصلی این تهدیدات است.

وی با اشاره به مأموریت وزارت دفاع در تولید قدرت سخت و نرم از ارتقای مهارتهای نیروی انسانی و افزایش علم، دانش و مهارت بهعنوان جنبههای کلیدی در مقابله با جنگ سخت دشمن یاد کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز محصولات صنعت دفاعی بهشدت رقابتی و نسل فناوریها به سرعت در حال تغییر است، گفت: تجهیزات به لحاظ کیفیت و مطلوبیت باید قابل اعتماد و متناسب با حوزههای دفاعی جمهوری اسلامی ایران طراحی و ساخته شود و بتواند ضمن ایجاد فرصت غافلگیری، عدم قطعیت را نیز فراهم کرده و بازدارندگی مؤثر را ایجاد کند.

دریادار سیاری با استناد به تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با ایشان تصریح کرد: اجرای تدابیر معظم له میتواند ما را در همه حوزهها بهویژه در موضوع کیفیسازی که از موضوعات مورد اهتمام ویژه  ایشان است به مقصود برساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار