سردار فرحی در همایش کیفیت دفاعی:

تحولی اساسی در نیروهای مسلح و صنعت دفاعی کشور ایجاد شده است

معاون وزیر دفاع گفت: امروز به‌رغم تحریم‌ها به بلوغ خوبی رسیده‌ایم و یک تحول اساسی در نیروهای مسلح و صنعت دفاعی کشور ایجاد شده است.
کد خبر: ۵۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ - 10November 2015

تحولی اساسی در نیروهای مسلح و صنعت دفاعی کشور ایجاد شده است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار مهدی فرحی معاون آماد، تحقیقات و امور صنعتی وزارت دفاع، طی سخنانی در نخستین همایش کیفیت دفاعی با گرامیداشت 18 آبان ماهروز ملی کیفیت طی سخنانی، گفت: مجموعههای نیروهای مسلح بهویژه وزارت دفاع و صنایع دفاعی کشور در زمینه کیفیت روندی رو به رشد را طی میکنند و قادرند نیازها و مایحتاج خود در حوزههای دفاعی، به نحو مطلوبی برآورده کنند.

وی با بیان اینکه امروز بهرغم تحریمها به بلوغ خوبی رسیدهایم و یک تحول اساسی در نیروهای مسلح و صنعت دفاعی کشور ایجاد شده است، تصریح کرد: نیروهای مسلح خلاق و نوآور قادرخواهند بود محصولاتی متناسب با تهدیدات احتمالی تولید کنند که قدرت بازدارندگی کشور را بیش از بیش افزایش دهد.

معاون آماد، تحقیقات و امور صنعتی وزارت دفاع افزود: نیروهای مسلح از ما انتظار دارند با پلتفرم ثابت و بهینه سازی محصولات قبلی به آنها بهترین محصول تاکتیکی با حداقل هزینه و زمان در حوزههای رزمی ارائه دهیم که از دقت، هوشمندی بالا و خدمات پس از فروش مطلوبی نیز برخوردار باشد.

سردار فرحی از تعمیر و تعویض پذیری محصولات دفاعی بهعنوان یکی از ویژگیهای صنعت دفاعی مطلوب یاد کرد و گفت: صنایع دفاعی کشور باید به کیفیت بهعنوان یک چتر کیفیتی نگاه کنند و این چتر کیفیتی تمامی فرایند تولید یعنی از خلق ایده تا تولید محصول را تحت  پوشش قرار دهد.

وی تصریح کرد: مهمترین مؤلفه تولید محصولات با کیفیت، نیروی انسانی ماهر و کارآمد است و تجربه نشان داده که  تولیدکنندگان محصولات دارای برند خوب،  از نیروهای انسانی کیفی و کارآمد  نیز برخوردار هستند.

معاون آماد، تحقیقات و امور صنعتی وزارت دفاع در تشریح مؤلفه های استاندارد سازی سازی گفت: مهارت نیروی انسانی، ایجاد زیرساختهای جدید، اصلاح فرایندها و ارتقای محصولات از مؤلفه های اصلی استانداردسازی محسوب میشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار