رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش قم:

سی و ششمین یادواره یک‌هزار شهید فرهنگی و دانش آموز استان قم برگزار می‌شود

«خادمی جمکرانی» از برگزاری سی و ششمین یادواره یکهزار شهید فرهنگی و دانش آموز استان قم خبر داد.
کد خبر: ۵۷۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ - 28February 2023

«مهدی خادمی جمکرانی» رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: جامعه فرهنگیان استان قم این افتخار را دارد که یک ششم از شهدای عزیز استان از فرهنگیان و دانش آموزان هستند.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آموزش و پرورش استان قم افزود: پیام یادواره‌های شهدا این است که جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان قم امروز نیز همچون گذشته آماده دفاع از ارش‌های اسلام و انقلاب و آرمان‌های شهدای گرانقدر است و با تمام وجود در این عرصه گام برخواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های ذیربط ادامه داد: به منظور پاسداشت مقام شامخ شهدا، تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگو‌های مناسب به دانش آموزان، سی و ششمین یادواره یک‌هزار شهید فرهنگی و دانش آموز استان همزمان با ایام گرامیداشت روز شهید در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار خواهد شد.

خادمی تصریح کرد: این مراسم روز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ با برنامه‌هایی همچون سخنرانی، مداحی و اجرای سرود‌های حماسی و انقلابی برگزار خواهد شد و همزمان با برگزاری مراسم، معلمان راوی نیز بر سر مزار شهدای فرهنگی در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برای دانش آموزان روایتگری خواهند کرد.

پیش از این، مراسم دیگری نیز به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان، روز ۱۲ آبان سال جاری در آستانه برگزاری دومین کنگره ملی شهدای قم با حضور امیر احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی (ع) برگزار شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار