رئیس فرهنگسرای رسانه:

معرفی جهادگران شاخص کشور، یکی از رسالت‌های رسانه‌هاست

شکیبایی در مراسم بزرگداشت حاج عبدالله والی گفت: اکثر جهادگران در گمنامی به سر می‌برند و برای رسانه‌ای کردن آنان باید تلاش کرد.
کد خبر: ۵۷۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ - 28February 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره «حاج عبداله والی» جهادگر بشاگرد با حضور جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، خانواده حاج عبداله والی و جمعی از گروه‌های جهادی در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، یکی از مهمترین فواید برگزاری مراسمات بزرگداشت و تجلیل را ادای دین جهادگران دانست و اظهار داشت: اکثر جهادگران در گمنامی به سر می‌برند و برای رسانه‌ای کردن آنان باید تلاش کرد.

وی یکی دیگر از فواید مراسم تجلیل از بزرگان در عرصه‌های مختلف فرهنگی هنری و جهادی را تشویق نسل جدید به ادامه راه این بزرگان دانست و بر احیای آثار بزرگان جهادی در گروه‌های جهادگر کشور تاکید کرد.

معرفی جهادگران شاخص کشور، یکی از رسالت‌های رسانه‌هاست

در بخش دیگری از این مراسم، حسینی مدیر پروژه‌های جهادی شهید حججی گفت: ترویج فرهنگ و شناسایی افرادی هم چون حاج عبدالله والی جز وظایف گروه‌های جهادی است. یکی از نواقصی که در برخی از گروه‌های جهادی وجود دارد، عدم الگوسازی و ترویج روحیه جهادی است.

وی افزود: برخی از گروه‌های جهادی کار جهادی می‌کنند، اما تربیت جهادی نمی‌کنند؛ لذا یکی از رسالت‌هایی که گروه جهادی شهید حججی برای خود ترسیم کرده، تجلیل و بزرگداشت از چهرهای برتر جهادگر است.

حسینی در ادامه سخنان خود بیان کرد: گروه جهادی باید تبدیل به مدرسه و دانشگاه جهادی شود. باید تلاش کرد تا اشخاصی همچون حاج عبدالله والی تربیت شوند. همانطور که رهبر معظم کشور فرمودند مشکلات کشور با کار جهادی حل می‌شود ایجاد اندیشکده و پژوهشکده جهادی که به طور تخصصی در این زمینه کار کند، کار مهمی در این زمینه است.

معرفی جهادگران شاخص کشور، یکی از رسالت‌های رسانه‌هاست

در ادامه مراسم، امیر والی برادر حاج عبداله والی از خاطرات این جهادگر بشاگرد سخن گفت و همچنین از فعالیت‌های حاج اسماعیل احمدی نیز تقدیر و در آخر از گروه جهادی شهید حججی برای زنده نگه داشتن اسم حاج عبداله والی تشکر کرد.

مهناز کارکن، معلم و عضو گروه جهادی شهید حججی نیز درخصوص سایت جهادی به نام آبادی که توسط دانشجویان مهندسی کامپیوتر دانشگاه شهید رجایی طراحی شده است، توضیحاتی داد. در پایان این مراسم، هدایایی به مهمانان مراسم و طراحان سایت به نام آبادی اهدا شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار