ما متحدیم/

اعزام فرهنگیان خراسان رضوی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

جمعی از فرهنگیان خراسان رضوی در قالب کاروان زیارتی راهیان نور و راهیان پیشرفت «معرفت یار»، به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۵۷۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ - 28February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «مهدی بهرامی» مسئول بسیج فرهنگیان سپاه امام رضا علیه‌السلام اظهار داشت: فرهنگیان استان برای زیارت یادما‌ن‌های شهدا در مناطق عملیاتی جنوب و بازدید از اماکن علمی، پژوهشی و تحقیقاتی کشور به این اردو اعزام می‌شوند.

وی افزود: زائرین کربلاهای ایران در قالب دو دستگاه اتوبوس، یادبود شهید امنیت «دانیال رضازاده» اردوی راهیان نور خود را آغاز کردند.

وی گفت: فرهنگیان کاروان زیارتی راهیان نور و راهیان پیشرفت متشکل از خواهر و برادر، شروع سفر زیارتی، علمی و پژوهشی خود را از محل گلزار شهدای دانشگاه فرهنگیان مشهد شروع کردند و سپس از کارخانه جمکو در سبزوار و در ادامه مسیر هم از دستاورد‌های صنعت هوافضا در تهران بازدید خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد: فرهنگیان شرکت‌کننده در این اردو در طی مسیر رفت و برگشت مشهد-خوزستان، علاوه بر بازدید از مکان‌های صنعتی، علمی و پژوهشی و تحقیقاتی کشور، با حضور در یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب کشور، با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار