سینماگران اجازه اختلاف تازه را نمی دهند

معاون سینمایی درباره پیامدهای دور جدید برنامه «هفت» گفت: اهالی سینما دوران آرامش را تجربه کرده‌اند و دوران تنش را نیز فراموش نکرده‌اند و لازم نیست که سینما به بهانه‌های واهی دچار تنش شود و قطعاً نیز دچار تنش نخواهد شد.
کد خبر: ۵۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ - 10November 2015

سینماگران اجازه اختلاف تازه را نمی دهند

حجت الاسلام ایوبی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با برنامه «هفت» و اینکه گفته می شود اختلافی را بین سینماگران ایجاد میکند گفت: سینماگران اجازه نمیدهد اختلاف جدید در سینما ایجاد شود و خیال همه از این بابت راحت باشد.

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، وی در رابطه با اینکه معاونت سینمایی برای وحدت رویه سینماگران چه اقداماتی انجام خواهد داد، گفت: در خیلی از جاها نباید کاری انجام دهیم تا این وحدت حفظ شود.

ایوبی با بیان اینکه هر اقدامی که آرامش سینما را بر هم میزند نه تنها مورد قبول بنده نیست بلکه مورد قبول اهالی سینما نیز نیست بیان کرد: اهالی سینما دوران آرامش را تجربه کردهاند و دوران تنش را نیز فراموش نکردهاند و لازم نیست که سینما به بهانههای واهی دچار تنش شود و قطعاً نیز دچار تنش نخواهد شد.

معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بنده همه سعیم را می کنم که سینما از حاشیهها به دور باشد وهمه جاهایی که لازم باشد از حق خودم برای آرامش سینما میگذرم.

ایوبی در رابطه با اینکه تا چه اندازه تلاش دارید معاونت سینمایی را از چالشها و حاشیهها دور کنید گفت: چالش اگر به معنای گفتگو و بحث و مباحثه است به نفع سینماست و ما از این موضوعات استقبال می کنیم ولی اگر چالش به معنای ایجاد اختلاف و تفرقه و باند بازی و حزب بازی قطعا جامعه سینما نمیپذیرد.

وی خاطرنشان کرد: معاونت سینمایی از این حاشیهها دور است و امیدواریم سینماگران نیز از چالشها و حاشیهها به دور بمانند.

منبع: شبستان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار