فرماندار ارسنجان:

اخلاص، شجاعت، ایثار، آینده‌نگری و شهادت طلبی از خصوصیات پاسداران است

«رضائی» گفت: اگر بخواهیم عظمت پاسداران را بیان کنیم باید به سراغ بیانات امامین انقلاب که برگرفته از قرآن و احادیث است برویم که اخلاص، شجاعت، ایثار، آینده‌نگری و شهادت طلبی را از خصوصیات برجسته پاسداران دانسته‌اند.
کد خبر: ۵۷۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲ - 01March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «کاووس رضایی» فرماندار شهرستان ارسنجان امروز دهم اسفند در نشست مسئولین ادارات با پاسداران ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان که به مناسبت اعیاد شعبانیه در ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد اظهار داشت: اگر بخواهیم عظمت پاسداران را بیان کنیم باید به سراغ بیانات امامین انقلاب که برگرفته از قرآن و احادیث است برویم که اخلاص، شجاعت، ایثار، آینده‌نگری و شهادت طلبی را از خصوصیات برجسته پاسداران دانسته‌اند.

وی با اشاره به آیه 23 سوره احزاب خاطرنشان کرد: در این آیه ایمان، انتظار و تغییر وتحول که شاخصه‌های اصلی پاسداری است بیان شده و پاسدارن مظهر تجلی قدرت، حکمت و استقامت برخواسته از دین هستند.

کاووس رضایی پاسداران را مصداق اولیاء الله دانست و افزود: این دلاورمردان انقلابی با شجاعت در مقابل تمام استکبار جهانی و دشمنان اسلام قد علم کرده، از هیچ قدرتی ترس و واهمه ندارند.

فرماندار شهرستان ارسنجان با اشاره به تعبیر بحق و زیبای امام که فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» گفت: سپاه در عمل نشان داده که اجازه تعدی به اصول انقلاب را به هیچ کس نخواهد داد و با توکل به خدا و ایثارگری سربازان صدیق امام زمان (عج) دشمنان توهم شکست انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار